heb je de instellingen voor verhoogde veiligheid ook gebruikt, mss heeft het daar iets mee te maken → Bescherm je mailbox om e-mails te versturen | Proximus
of is het een dergelijk probleem → Opnieuw problemen met SMTP server voor versturen mail vanuit kbcmail domein | Proximus Forum
enfin ik geef het maar mee ter info.
@Bart VDP
In dit geval zou het wachtwoord van je mail het best rechtstreeks in ons programma gereset kunnen worden.
Je mag op je forum profiel een GSM nummer (waarop we je kunnen contacteren) en je klantnummer vermelden.
Geert
probleem nog niet opgelost - wanneer kan die reset gebeuren - ik moet dringend de mailbox kunnen consulteren - dank voor reactie
@Bart VDP Het mailadres van die mailbox is gewijzigd op 22/9 om 9.55u. Je moet niet kunnen inloggen in webmail om dit te wijzigen, maar wel in My Proximus. Hier vind je de uitleg hoe je dit zelf kan aanpassen.
Beste
op myproximus log ik aan met mijn mailadres txxx@xxxet
hieraan is mijn werkgsm gekoppeld
ik zie geen knop bekijk mijn producten
ik kan dus niet kiezen voor proximus mail
ik zie dus niet het mail adres van mijn echtgenote die vast zit
als ik met dit mailadres wil aanloggen - lukt niet - om een nieuw wachtwoord aan te vragen - stuur men een mail naar dit mailadres die ik niet kan opvragen
probleem is inderdaad op 22/9 ontstaan- ik werk in outlook voor beide mailadressen samen - ik heb geen weet van een wijziging - paswoorden zitten bij de instellingen verstopt- en moeten we niet ingeven - kan het adres vxxx.dxxx@xxxet gekoppeld worden aan mijn account op myproximus en kan ik dan paswoord beheren ? of welk advies heb je verder om ons probleem op te lossen. DANK Bart
edit : mailadressen verwijderd door moderator owv privacy
@Bart VDP Ik vind 2 My Proximus-accounts terug waar telkens een Pay&Go aan gelinkt is. Daar kan je geen extra producten aan koppelen.
Ik vind er geen terug die gelinkt is aan een abonnement van Proximus, maar als ik me niet vergis heeft u ook geen abonnement voor andere producten, klopt dat ? Als dat het geval is, ga ik het paswoord van hieruit moeten resetten na een extra identiteitscontrole, of uw vrouw kan hiervoor telefonisch contact opnemen met 080022800. Ze kan dit wel best zelf doen owv veiligheidsredenen.
ik zie niet onmiddellijk hoe & waar ik extra product als emailadres kan koppelen
eerste my proximus is inderdaad waar een pay&go gekoppeld is van mijn moeder
twee myproximus is diegene waar mijn bedrijfsgsm / proximus aan gekoppeld is
voor de rest heb ik scarlet
ik zal dus best vragen dat de echtgenote belt naar het nr die je opgeeft ?
dank
@Bart VDP Dat zal inderdaad de beste manier zijn om haar een nieuw paswoord te laten opvragen.
Beste, we hebben vandaag twee keer gebeld met 080022800. Tevergeefs, ik denk dat de operators het probleem niet verstaan. het keuzemenu is hiervoor misschien ook niet gemaakt ? collega 1 ging terugbellen binnen het kwartier - maar niks meer gehoord ; de collega2 gaf een ander telnr ikv domeinen : 080022057 : dit klopt ?
in mijn profiel staat mijn gsm nr : kan je hierop terugbellen ?
in een vorige bericht wordt gezegd dat op 22/9 mailadres werd gewijzigd : of bedoel je paswoord ?
ik blijf er bij dat we dit niet zelf gedaan hebben
ik kan de laatste mail tonen die we op 22/9 9u01 nog ontvangen hebben op betrokken mailadres
wat ik wel zie dat er in de trash heel wat “Mail Delivery System <MAILER-DAEMON@secure-mail.be>” zit tot 9u53 : wat me totaal onbekend is
dank voor contact & oplossing
Beste, we hebben vandaag twee keer gebeld met 080022800. Tevergeefs, ik denk dat de operators het probleem niet verstaan. het keuzemenu is hiervoor misschien ook niet gemaakt ? collega 1 ging terugbellen binnen het kwartier - maar niks meer gehoord ; de collega2 gaf een ander telnr ikv domeinen : 080022057 : dit klopt ?
in mijn profiel staat mijn gsm nr : kan je hierop terugbellen ?
in een vorige bericht wordt gezegd dat op 22/9 mailadres werd gewijzigd : of bedoel je paswoord ?
ik blijf er bij dat we dit niet zelf gedaan hebben
ik kan de laatste mail tonen die we op 22/9 9u01 nog ontvangen hebben op betrokken mailadres
wat ik wel zie dat er in de trash heel wat “Mail Delivery System <MAILER-DAEMON@secure-mail.be>” zit tot 9u53 : wat me totaal onbekend is
dank voor contact & oplossing
In ieder geval komen de PX moderatoren pas maandag terug op het forum langs.
probleem opgelost via helpdesk : DNS master
Beste moderator Proximus,
sedert vorige week terug problemen in outlook. kan geen verbinding maken met de server om mail Imap op te halen. De webmail werkt perfect. De instellingen zijn mi Ok volgens de beschrijving.
In het begin van de week kwam de mail niet altijd binnen. sedert vorige week donderdag lukte de server verbinding niet meer (woensdag 16u43 laatste mail ontvangen in outlook)
Beide mailadressen xxx@kbcmail.net staan in mijn profiel
Dank om na te kijken
@Bart VDP Zou je eens kunnen kijken of je mailbox beschermd is op outlook. Hier vind je de link hoe dit na te kijken.
Beste, sedert gisteren komen de mails terug binnen (zonder aanpassing aan de instellingen)
ik heb nu wel deze aanpassing gedaan: “Dezelfde instellingen gebruiken als voor de server voor inkomende e-mail”