Skip to main content

Hallo,

Op donderdag 31/10 ontving ik van jullie een mail waarin stond dat ik één van de winnaars van jullie wedstrijd was voor de toegang tot Lanterna Magica op vrijdag 13/12.  In de mail stond een link om mijn tickets te bevestigen. 

Wanneer ik op deze link klik kom ik uit op mijn account, maar dit is een business account, mijn telefoon wordt door mijn werkgever betaald.  Via deze pagina lukt het mij niet om de tickets te bevestigen.   Ondertussen heb ik al verschillende zaken geprobeerd maar nergens kan men mij verder helpen als laatste kreeg ik door om via dit formulier mijn tickets te claimen, ik hoop dat dit lukt want de bevestiging moest gebeuren voor 13/11.  

Hierbij een overzicht van wat ik reeds geprobeerd heb:

1) Ik heb geantwoord op de winnaarsmail van proximusforyou maar kreeg een antwoord dat deze mail niet wordt opgevolgd.

2) Ik heb via de chat functie geprobeerd, daar kreeg ik steeds IA die me steeds dezelfde vragen bleef stellen.  Uiteindelijk toch iemand gehad in de chat die me mijn gegevens vroeg.  Ik heb deze doorgestuurd en toen werd het gesprek afgesloten.  Ik heb nog geprobeerd om te herstarten maar er kwam geen reactie meer.

3) Ik heb gebeld naar 0800 22 800 maar daar kon men mij niet verder helpen en kreeg ik een ander telefoonnr.

4) Dan heb ik naar het andere nummer gebeld 0800 22 200 gebeld.  Daar konden ze me ook niet verder helpen, ze wouden een klacht openen maar dat lukte niet.  Ik wil geen klacht indienen ik zoek gewoon iemand die me verder kan helpen.  Daar kreeg ik het mailadres info@proximus.com door waar ik op 5/11 naar gemaild heb.  Volgens de dame aan de telefoon zou ik zeker binnen enkele dagen antwoord krijgen.

5)Vandaag 12/11 heb ik nog steeds geen antwoord gekregen en het is de laatste dag dat ik de tickets kan bevestigen.  Ik heb opnieuw naar de klantendienst gebeld en daar wist men mij te vertellen dat ik het via deze weg moest doorgeven.

Ik wil nog eens heel erg bedanken voor de tickets en hoop dat jullie mij na al deze pogingen eindelijk kunnen verder helpen.

Met vriendelijke groeten,

Magda 

Dag @Magda1976 kun je in het klantprofiel je klantnummer of telefoonnummer toevoegen aub? Groetjes, Heidi

@Magda1976 Ik voeg in het klantprofiel een mailadres toe wat je kunt gebruiken om je vraag te stellen, moest ik je klantgegevens niet voor 16:30u ontvangen...

Hallo Heidi,  Mijn telefoonnr. en mailadres zijn aangevuld.

@Magda1976 Ik heb je vraag overgemaakt aan de juiste dienst, die je verder zal contacteren!

Hartelijk bedankt en nog een fijne avond.

Reageer