Vraag

Premium Club-punten niet meer raadpleegbaar.

  • 28 November 2019
  • 6 reacties
  • 174 Bekeken

Beste,

Ik heb op jullie website teruggevonden dat de Premium Club-punten nog raadpleegbaar en inruilbaar zijn tot en met 30/11/2019. Hoewel we vandaag nog maar 28/11/2019 zijn, kan ik van Premium Club, zowel via da website als via de app niets (meer) vinden. 

Zijn er nog andere manieren/mogelijkheden om mijn puntensaldo te bekijken en indien voldoende in te ruilen?

Alvast bedankt!

 

Sven


6 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Probeer eens met een andere browser, ik kan er nog steeds aan. 

zal niet helpen denk ik, want er zijn er nog veel die met een identiek probleem zitten  en waarvan een ander browser niet helpt (of door adblockers uit te zetten, wat ook af en toe een probleem heeft) , maar desalniettemin kun je het toch proberen zoals Contron aangegeven heeft.

@Contron en @Martin,

Ik heb het via een andere browser geprobeerd, ook heb ik zoals aangegeven de adblockers uitgeschakeld. Dit bracht jammer genoeg geen oplossing voor het probleem.

Toch bedankt voor jullie snelle antwoorden!

Mvg,

Sven

was inderdaad een beetje te voorspellen, maar de proximus medewerkers kunnen je altijd hiermee verder helpen als ze de draad hier opnemen.

Reputatie 7
Badge +1

@Contronen @Martin,

Ik heb het via een andere browser geprobeerd, ook heb ik zoals aangegeven de adblockers uitgeschakeld. Dit bracht jammer genoeg geen oplossing voor het probleem.

Toch bedankt voor jullie snelle antwoorden!

Mvg,

Sven

@Sven2310 

Heb mijn laatste punten ingeruild via MyProximus op de iPad en dit lukt gewoon. Staan daar gewoon op. De resterende geef ik aan een goed doel. Jammer dat dit voorbij is 😪

Reputatie 7
Badge +3

@Sven2310 

kan je in je profielgegevens je klantgegevens invullen ? 

We laten dan de dienst van de ruilingen dit nakijken. 

groeten,

Tina

Reageer