Phone Line instellen op MyProximus

  • 27 February 2020
  • 4 reacties
  • 202 Bekeken

Bij Phone Line krijg ik de melding: “Oeps! Er liep iets mis. Gelieve later opnieuw te proberen.”

Ik heb later opnieuw geprobeerd, maar dit blijft staan.

Hoe komt dit?


4 reacties

heb je die foutmelding zowel bij de Myproximus app versie
alsook bij de webversie = http://myproximus.be 

Bij de webversie ook:

“Uw verbruik kan momenteel niet getoond worden door een technische fout. Probeer het later nog eens.”

Dan zal er iemand van proximus zelf eens naar je profiel instellingen moeten kijken, als ze deze avond niet meer moesten reageren hier zal het dan wel voor morgen zijn.

Reputatie 7
Badge +3

@Fabian88 Het is niet meer mogelijk om je vaste lijnopties te bekijken en/of te beheren in MyProximus. Vanaf je vaste lijn, bel naar 1987 om je opties te beheren of 1969 om PhoneMail in te stellen. In verband met het verbruik: Heb je reeds cookies en surfgeschiedenis verwijderd? Heb je reeds geprobeerd via een andere browser? Indien het probleem blijft aanhouden, kan je dit melden via de MyProximus app door in de app te schudden met het toestel. Groetjes, Antonella

Reageer