Wanneer ik op opnemen druk, gebeurt er niets. Ook niet na stroom onderbreken, stekker uittrekken, programma’s wissen...
best ook eens de bbox heropstarten (= 10 sec stroom onderbreken) en dan pas nadat deze volledig heropgstart is de decoder resetten
Je V5 compact decoder resetten
Reset Android TV-decoder via de decoder
Kan je je forumprofiel vervolledigen? Dan kijk ik het eens even voor je na.
neen, heb 2 keer gereset. Het rood bolletje van opnemen verschijnt en gaat dan direct terug weg. Ik heb ook al ruimte vrijgemaakt maar wilt niet baten.
mvg
TUI: ‘t zal wachten worden tot morgen als de prox forummedewerkers terug langskomen
(bellen, kan wel tot 22u helpdesk → 0800 22 800)
Geen enkel voorgeprogrammeerde opname neemt op.
Hoe kan ik dit verhelpen?
heb je de bbox/internet box als eens herstart en ook de decoder in deze volgorde → Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.