Skip to main content

Wanneer ik op opnemen druk, gebeurt er niets. Ook niet na stroom onderbreken, stekker uittrekken, programma’s wissen...

best ook eens de bbox heropstarten (= 10 sec stroom onderbreken)  en dan pas nadat deze volledig heropgstart is de decoder resetten

Je V5 compact decoder resetten

Je V5 decoder resetten

Reset Android TV-decoder via de decoder


@Timr Heeft de tip van @Martin geholpen? 

Kan je je forumprofiel vervolledigen? Dan kijk ik het eens even voor je na.

 


neen, heb 2 keer gereset. Het rood bolletje van opnemen verschijnt en gaat dan direct terug weg. Ik heb  ook al ruimte vrijgemaakt maar wilt niet baten.

mvg


TUI: ‘t zal wachten worden tot morgen als de prox forummedewerkers terug langskomen

(bellen, kan wel tot 22u helpdesk → 0800 22 800)


@Timr Kan je mij voorbeelden geven van opnames die je hebt proberen instellen? 


Geen enkel voorgeprogrammeerde opname neemt op.

Hoe kan ik dit verhelpen?


heb je de bbox/internet box als eens herstart  en ook de decoder in deze volgorde → Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus


Reageer