Beantwoord

Ontkoppelen foutief mail adres HLN+

  • 21 November 2023
  • 12 reacties
  • 103 Bekeken

Hallo

Er is een foutief emailadres gekoppeld aan mijn HLN+ abonnement. Is het mogelijk dit te (laten) ontkoppelen. 

Het correct is het mailadres gekend in mijn profiel. 

Klantennummer is ook toegevoegd aan mijn profiel. 

 

Mvg Stefanie

 

 

icon

Beste antwoord door HadewychT 4 December 2023, 11:17

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

@Stefanie88 

Indien nog niet gebeurd, ondertussen best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.

Reputatie 7
Badge +5

@Stefanie88 Ik heb de volledige account gewist, kan je dit nog eens proberen? 

 

Ik heb volgens My Proximus wel recht op het E-press pakket (HLN). Is het mogelijk mijn GID nummer te verkrijgen via mail of privé bericht? Dan neem ik contact op met HLN voor het ontkoppelen van het oude mail adres. 

 

Bedankt. 

Ik heb ondertussen mijn GID nummer verkregen en naar HLN gebeld om het vorige mail adres te ontkoppelen. Maar dit werkt nog niet. Ik zie in My Proximus dat de koppeling tussen de 2 nog actief is. Kan deze eventueel gereset worden zodat ik het registratieproces met My Proximus naar HLN terug moet doorlopen aub? 

Reputatie 7
Badge +5

@Stefanie88 Bij ons staat je account sinds eerder deze week al niet meer actief.

Volgens de My Proximus pagina wel. 

Is het dan mogelijk dit verder na te kijken? Aan de zijde van HLN zou het ook ontkoppeld moeten zijn. 

Ter illustratie:

 

Kan dit verder nagekeken worden door jullie diensten aub? Het kan toch niet zijn dat wij als eindgebruikers zelf dit soort problemen maar moeten oplossen tussen 2 leveranciers waar we klant zijn?

Het is overduidelijk dat, gezien het aantal meldingen van andere gebruikers over dit onderwerk (HLN via Proximus), er problemen zijn met de koppeling tussen de 2 toepassingen. 

 

Jullie helpdesk kan dit volgens mij perfect escaleren naar 2de of 3de lijns support. 

Graag snel een oplossing gezien dit mee in het pakket valt waar we overigens meer dan genoeg voor betalen. 

Reputatie 5
Badge +2

@Stefanie88 Toen je met HLN contact hebt gehad heb je toen gevraagd de gid aan je hln account te koppelen? Heb je ook al opnieuw via myproximus de activering geprobeerd?

Ja dat is gevraagd.

En ja het is gekoppeld. 
Op zich heb ik als klant toch door genoeg hoepels gesprongen niet? 
Ik mag nu toch zeggen Proximus: regel het...

Reputatie 7
Badge +4

@Stefanie88 Mijn excuses voor het ongemak Ik heb een aanpassing gedaan in onze systemen. Normaalgezien zou je activatie nu zonder problemen moeten verlopen. 

Meer info vind je hier

Super! Het werkt. Bedankt