Hallo
Er is een foutief emailadres gekoppeld aan mijn HLN+ abonnement. Is het mogelijk dit te (laten) ontkoppelen.
Het correct is het mailadres gekend in mijn profiel.
Klantennummer is ook toegevoegd aan mijn profiel.
Mvg Stefanie
Hallo
Er is een foutief emailadres gekoppeld aan mijn HLN+ abonnement. Is het mogelijk dit te (laten) ontkoppelen.
Het correct is het mailadres gekend in mijn profiel.
Klantennummer is ook toegevoegd aan mijn profiel.
Mvg Stefanie
Indien nog niet gebeurd, ondertussen best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
Ik heb volgens My Proximus wel recht op het E-press pakket (HLN). Is het mogelijk mijn GID nummer te verkrijgen via mail of privé bericht? Dan neem ik contact op met HLN voor het ontkoppelen van het oude mail adres.
Bedankt.
Ik heb ondertussen mijn GID nummer verkregen en naar HLN gebeld om het vorige mail adres te ontkoppelen. Maar dit werkt nog niet. Ik zie in My Proximus dat de koppeling tussen de 2 nog actief is. Kan deze eventueel gereset worden zodat ik het registratieproces met My Proximus naar HLN terug moet doorlopen aub?
Volgens de My Proximus pagina wel.
Is het dan mogelijk dit verder na te kijken? Aan de zijde van HLN zou het ook ontkoppeld moeten zijn.
Ter illustratie:
Kan dit verder nagekeken worden door jullie diensten aub? Het kan toch niet zijn dat wij als eindgebruikers zelf dit soort problemen maar moeten oplossen tussen 2 leveranciers waar we klant zijn?
Het is overduidelijk dat, gezien het aantal meldingen van andere gebruikers over dit onderwerk (HLN via Proximus), er problemen zijn met de koppeling tussen de 2 toepassingen.
Jullie helpdesk kan dit volgens mij perfect escaleren naar 2de of 3de lijns support.
Graag snel een oplossing gezien dit mee in het pakket valt waar we overigens meer dan genoeg voor betalen.
Ja dat is gevraagd.
En ja het is gekoppeld.
Op zich heb ik als klant toch door genoeg hoepels gesprongen niet?
Ik mag nu toch zeggen Proximus: regel het...
Meer info vind je hier
Super! Het werkt. Bedankt
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.