Ontdek de nieuwe Proximus+ app.

  • 13 March 2024
  • 16 reacties
  • 366 Bekeken
Ontdek de nieuwe Proximus+ app.
Reputatie 7
Badge +4

Hallo iedereen,

We zijn blij te kunnen aankondigen dat het aftellen is begonnen: nog maar een paar dagen geduld vooraleer we van Proximus+ kunnen genieten.

Concreet betekent Proximus+ alle MyProximus-diensten die u al kent, plus tal van nieuwe praktische functies om uw energieverbruik, uw verplaatsingen en nog veel meer te beheren.

Meer weten? Klik hier en Proximus+ heeft geen geheimen meer voor jou!

Hoe installeer je Proximus+ ?

  •  Is uw smartphone ingesteld om uw apps automatisch bij te werken? Je hoeft niets te doen! De MyProximus-app wordt automatisch Proximus +
  • Is uw smartphone ingesteld op handmatige updates? Je ziet dan in de Google Play Store of App Store dat Proximus+ klaar is om geïnstalleerd te worden. Klik op "update" en MyProximus wordt automatisch Proximus+

Hoe inloggen in Proximus + ?

  • Met itsme (aanbevolen): Als je een itsme-account en de itsme-app hebt, kan je op deze manier inloggen. Een tip: gebruik deze functie ook als je nog geen MyProximus-account hebt.
  • Met MyProximus: Als u uw gebruikersnaam (e-mail) en wachtwoord kent, kunt u deze gebruiken om in te loggen op Proximus+. In dat geval zal je niet alle functies van Proximus+ kunnen gebruiken, maar krijg je wel alle schermen te zien die je al kon bekijken in MyProximus.

Hulp nodig ? Klik hier voor meer info

Hoe werkt de ondersteuning voor Proximus + ?

  • Ondersteuning via de Proximus + app
    •  In de Proximus+-app heb je rechtstreeks toegang tot de bijbehorende FAQ's door te klikken op de knop "?" Rechtsboven.
  • Bug in de Proximus + app
    • Net zoals in MyProximus, heeft Proximus + de mogelijkheid om feed-back te geven door met je smartphone te schudden.
  • Ondersteuning op de diensten van derden.
    • De ondersteuning op diensten van derden (NMBS, 4411, Energie ID, …) wordt door de derde partij zelf gegeven.

Meer informatie vind je in onze FAQs

Uiteraard staan wij tot uw beschikking voor eventuele vragen of opmerkingen.


16 reacties

Reputatie 1

Ik had de beta van Proximus+ geinstalleerd staan en ook steeds de MyProximus app.
Ik heb nu de beta van Proximus+ verwijderd, maar ik kan de finale versie blijkbaar niet installeren. De app is gewoon niet beschikbaar in de Google play store voor mij. 
De MyProximus app heb ik wel nog op mijn telefoon staan.
Enig idee hoe ik kan overschakelen naar de Proximus+ app?

Ter info:

Zoals ik begrepen heb worden we geleidelijk overgeschakeld van Myproximus-app naar Proximus+ wanneer de update automatisch gebeurt en als je toestel niet ingesteld staat voor automatische updates zal je deze maar manueel kunnen updaten als proximus+ ook actief staat voor u.

 

Reputatie 1

Wel als ik de Myproximus app zoek in de Play store wordt deze niet gevonden en dus ook de Proximus+ app niet, dus dat is toch vreemd te noemen lijkt me?

 

Ik heb in de PlayStore gezocht op “Proximus” en zoals je kan zien is de plus app gewoon beschikbaar

 

 

Er zijn overigens al diverse reviews (en die zijn niet onverdeeld positief)

Reputatie 1

Ja dat klopt Mutlie, maar op mijn eigen telefoon dus niet.
Als ik ernaar zoek komt er niks naar voor. zie bijlage.

 

Als ik ga kijken bij mijn ooit geinstalleerde apps staat Proximus+ er wel tussen maar kan ik het niet installeren? 
Maar de beta wel!
Sorry, maar dat begrijp ik niet. Mijn telefoon voldoet aan de vereisten van Proximus+ app dus waarom gaat het niet?

 




Welke smartphone heb jij dan? Mogelijk is er inderdaad nog iets waarom de nieuwe app nog niet compatibel is .
Kan je de oude app installeren? Dan zou ik dat doen in afwachting.
En dan zou je de automatische update.moeten binnen krijgen.

Ik kon die Proximus+ ook niet installeren op mijn S24 een goede week geleden op mijn Samsung maar een dag of drie geleden wel, dit is omdat van PX uit dit eerst moet toegelaten worden, maar ik heb natuurlijk mijn oude Myproximus niet eerst gewist.

Ja, hetzelfde hier op mijn Samsung S21FE. Vandaar ook dat ik schreef om de oude app te installeren.

nu moet ik nog mijn pay&go kunnen toevoegen, maar nog niet gevonden.

Reputatie 1

Ik heb er de Beta terug op gezet. We zien wel op het lukt om de nieuwe erop te krijgen binnen een paar dagen :-)
En MyProximus kan ik er niet meer terug op installeren want ook niet beschikbaar omdat deze al gezien wordt als Proximus+ ondertussen. 

Ik heb een Honor smartphone trouwens.
Komt wel goed zeker? :-)

Reputatie 2
Badge

Het is de traagste app die al ooit gehad heb en de flauwekul met de gastronomische dinges is ok voor kleinmannen.

Reputatie 7
Badge +4

Alle feedback of problemen kan je melden als de app openstaat. Dan moet je goed schudden met je GSM. Op die manier kom je onmiddellijk bij de juiste mensen terecht. 

Reputatie 2
Badge

Alle feedback of problemen kan je melden als de app openstaat. Dan moet je goed schudden met je GSM. Op die manier kom je onmiddellijk bij de juiste mensen terecht. 

Kan ik niet gewoon terug naar die oude app die wel deftig werkte zonder de kinderafdeling erbij?

Ter info in afwachting van een bevestiging van een PX medewerker maandag:

dat zal niet meer mogelijk zijn . 
Ik zit trouwens ook al met Proximus+

Alle feedback of problemen kan je melden als de app openstaat. Dan moet je goed schudden met je GSM. Op die manier kom je onmiddellijk bij de juiste mensen terecht. 

Kan ik niet gewoon terug naar die oude app die wel deftig werkte zonder de kinderafdeling erbij?

 

De app  mag dan in een moderner kleedje zitten en er leuk uitzien. Blijkbaar ‘moeten’ sommige  benamingen in de engelse taal op het startscherm.

Om aan je  Proximus info te komen moet je   even verder klikken want dit is blijkbaar niet zo belangrijk meer.

Ik heb deze info reeds doorgegeven in de app ..

 

 

Ik heb een Proximus business abo via mijn werkgever.

Vroeger kon ik “inloggen” op de MyProximus app door deze te openen bij gebruik van een mobiele data verbinding en zo mijn verbruik opvolgen.

Deze ongelooflijk handige feature is geschrapt in de nieuwe app waardoor het opvolgen van verbruik niet meer mogelijk is. Kan deze feature opnieuw toegevoegd worden in een volgende release?

 

Reageer