In mijn “my proximus” krijg ik alleen verbruiksinfo van mijn GSM. Alle andere producten ontbreken, net zoals het overzicht van mijn facturen. Ondanks vele gesprekken met de klantendienst komt er geen oplossing. Probleem duurt nu al 2 maanden.
Dag
Hallo, sinds vandaag staat er in myproximus geen producten gevonden, ik heb vorige maand mijn pack gewijzigd en enkel internet maxi fiber behouden. Gisteren stond dat internet wel nog in myproximus en vandaag plots niet meer? Facturen van afgelopen maanden kan ik ook niet meer bekijken, het internet zelf werkt gelukkig wel.
Pc/laptop heb ik niet, maar het probleem is opgelost door de app keer te verwijderen en terug te zetten op iphone/ipad, alles is terug zichtbaar in myproximus :)
Ik had deze morgen hetzelfde probleem. Ik ben sinds 23/11 een nieuwe klant. Ik had (misschien toevallig) een Android upgrade op mijn telefoon. Na het heropstarten van de telefoon kreeg ik “geen producten gevonden” in de app. Op de website (via PC) dezelfde fout. Na het verwijderen van de app, en opnieuw te installeren was de foutmelding weg. (en automatisch ook op de website)
Ik had een (anonieme) chat sessie met een proximus medewerker die ik nu helaas kwijt ben. Hopelijk is die persoon zich nu niet dood aan het zoeken.
Te vroeg gejuicht … het probleem is er terug. (“Geen producten gevonden” in My Proximus)
Zou het terug vanzelf opgelost geraken, of wil er een medewerker een kijkje nemen? Thx!
EDIT: het marcheert terug
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.