Vraag

One Portal Home Page - laat niet goed

  • 17 January 2023
  • 7 reacties
  • 42 Bekeken

Een support ticket aanmaken lukt niet vanwege het “consent”-blok dat niet wil laden. Er is dus met geen mogelijkheid om een support ticket aan te maken.

 

Dit is nu al een paar dagen zo. Zowel op Edge als Firefox. Met complete gewiste cache op verschillende computers en netwerken.

Dit is geen gebruikersprobleem maar een server configuratie probleem by proximus.

Zie hieronder het scherm dat nooit verandert:

Consent scherm laat niet - dus pagina niet toegankelijk.

 


7 reacties

Na gesproken te hebben met support, blijkt het dus al sinds 11 januari een probleem te zijn en het is/kan nog niet opgelost worden.

Wel bijzonder omdat Proximus het liefst wil dat je al je service verzoeken doet via hun portal - maar blijkbaar vinden ze het dus niet belangrijk genoeg om het op te lossen. 

Reputatie 7
Badge +3

@Jeroen T 

Kan je mij de link even doorsturen a.u.b.?

 

Geert

@Jeroen T

Kan je mij de link even doorsturen a.u.b.?

 

Geert

Dag Geert, heb dit gedaan via een DM. 

 

De website werkt weer niet! Tickets kunnen niet geopend worden want de link naar de tickets gaat naar: 

 

https://servicing.proximus.be/

 

En je krijgt dan de error: DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN

 

Kunnen jullie die portal nu een keer goed laten werken. Dit is zo amateuristisch. 

Louter ter info: PX forummedewerkers komen pas maandag terug langs hier.

Louter ter info: PX forummedewerkers komen pas maandag terug langs hier.

Verwacht ook niet dat ze dit snel oplossen. Het vorige probleem heeft zo een week geduurd. Ze zijn echt aan het experimenteren met dit portal. Maar ondertussen als je belt om hulp verwijzen ze je wel vrolijk door naar deze portal. 

@Jeroen T 
TBI: ik heb eens op de link geklikt en inderdaad het ziet er bijlange niet orde uit!

 

Reageer