De manier waarop jullie “diensten” tegenwoordig werken, begint serieus op mijn zenuwen te werken.
Eerst werk plots mijn cloud niet meer (waarover ik ook al een topic startte, helaas nog steeds zonder oplossing) : ik heb de betalende versie van 1 TB maar kan er al meer dan een maand niet meer op. Het wordt wél nog gefactureerd ! Ik zou de 1TB optie willen stoppen, maar dat werkt niet via myProximus. Ondanks een topic hierover, en enkele mails om en weer gestuurd te hebben, is er nog niks veranderd.
Vandaag krijg ik dan een mail dat jullie stoppen met DNS diensten. Dit vind ik op zich al erg, aangezien jullie eerst een gratis domeinnaam aanboden. Nadien werd dat betalend, en nu stoppen jullie er mee. De mail daarover bevat een link naar een faq die onbereikbaar is.
Aangezien ik van plan ben om mijn domeinnaam dan ook maar te laten varen, wil ik via myproximus kijken welke mailboxen ik ter beschikking heb met bijhorende aliassen. Maar helaas, dit werkt ook al niet !
Dus behalve dikke facturen, krijg ik als klant alleen maar miserie.
Kan er iemand aub, zorgen dat alles weer werkt ? Dank u.
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.