Beantwoord

nieuwe activatiecode disney+ verlening bestaand abonnement

  • 16 April 2022
  • 6 reacties
  • 286 Bekeken

Waarom kan ik mijn nieuwe code nergens ingeven om mijn verlengen te activeren ?

icon

Beste antwoord door Pat52 16 April 2022, 14:15

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Katrijn123  Hier de informatie van Proximus Disney activeren | Proximus 

Voorwaarden om een tweede code Disney+ hoe te activeren

Als je een bestaande Pickx All Stars / Pickx All Stars & Sports-klant bent en 12 maanden toegang tot Disney+ hebt geactiveerd, krijg je 12 maanden extra toegang tot Disney+. Je ontvangt op de verjaardagsdatum van je toegang tot Disney+ een activatielink en een tweede code. Deze code kan alleen worden gebruikt aan het einde van je huidige toegang tot Disney +. Deze nieuwe code werkt alleen voor gebruikers die geen actief Disney+ abonnement hebben. Je moet dan je bestaande abonnement wijzigen voordat je jouw code gebruikt.

Hoe werkt het?

  1. Op de dag dat jouw eerste 12 maanden aflopen, ontvang je een e-mail/sms/brief van Proximus met een nieuwe code.
  2. Belangrijk om te weten, de code werkt alleen voor gebruikers die geen actief abonnement Disney+ hebben. Als je nog een actief abonnement hebt, moet je de volgende stappen ondernemen:
    1. Ga naar  www.disneyplus.comNieuw venster en log in.
    2. Selecteer je profiel.
    3. Selecteer Account.
    4. Selecteer Abonnement opzeggen.
    5. Antwoord op de vraag met Disney+ krijgen via een andere provider en vervolgens Opzegging voltooien.
  3. Goed om te weten: je abonnement blijft actief tot de datum die wordt weergegeven in de accountinstellingen www.disneyplus.com/accountNieuw venster . Zodra je account niet meer actief is, kan je je tweede code bij Proximus verzilveren door op de link te klikken die je vindt in de Proximus-communicatie. 
  4. Opgelet: als je op het scherm ‘abonnement herstarten’ bent, klik dan op ‘afmelden’, rechtsboven onder het Disney-logo. Sluit vervolgens de pagina en klik daarna opnieuw op de link in de communicatie van Proximus.
  5. Voer je huidige e-mailadres in dat is gekoppeld aan je Disney+ account.
  6. Bevestig en je kan meteen opnieuw genieten van 12 maanden toegang tot Disney+.  Heb je een Android TV Box? Ga naar kanaal 58 of download de Disney+-app. Je hebt je Disney+ login en wachtwoord nodig.

Disney activeren | Proximus 

Telefonische ondersteuning +32 258 80945  Disney+ beschikbaar voor liveondersteuning van 09:00- 21:00 7 dagen per week.

Pat52,

bovenstaande info had ik reeds gezien en geprobeerd. Ik heb ook gebeld naar het nr maar je komt op de helpdesk van Disney+ terecht en als je via Proximus of een andere provider een werkt moet er met hen contact opgenomen worden. Toch bedankt voor de info

Reputatie 7
Badge +3

@Katrijn123 Heb je al eens geprobeerd via deze weblink van Disney+  https://www.disneyplus.com/nl-nl/redeem 

 

@Pat52 ,

Bedankt om deze link door te sturen. Code is ingegeven en we kunnen terug volop genieten van Disney+

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 ,

Bedankt om deze link door te sturen. Code is ingegeven en we kunnen terug volop genieten van Disney+

@Katrijn123  Gaag gedaan , ben blij dat het gelukt is.

Reputatie 7
Badge +3

@Katrijn123 

fijn dat het opgelost is

@Pat52 

hartelijk dank om alle info te geven

groeten

Tina

Reageer