Waarom kan ik mijn nieuwe code nergens ingeven om mijn verlengen te activeren ?
Voorwaarden om een tweede code Disney+ hoe te activeren
Als je een bestaande Pickx All Stars / Pickx All Stars & Sports-klant bent en 12 maanden toegang tot Disney+ hebt geactiveerd, krijg je 12 maanden extra toegang tot Disney+. Je ontvangt op de verjaardagsdatum van je toegang tot Disney+ een activatielink en een tweede code. Deze code kan alleen worden gebruikt aan het einde van je huidige toegang tot Disney +. Deze nieuwe code werkt alleen voor gebruikers die geen actief Disney+ abonnement hebben. Je moet dan je bestaande abonnement wijzigen voordat je jouw code gebruikt.
Hoe werkt het?
- Op de dag dat jouw eerste 12 maanden aflopen, ontvang je een e-mail/sms/brief van Proximus met een nieuwe code.
- Belangrijk om te weten, de code werkt alleen voor gebruikers die geen actief abonnement Disney+ hebben. Als je nog een actief abonnement hebt, moet je de volgende stappen ondernemen:
- Ga naar www.disneyplus.comNieuw venster en log in.
- Selecteer je profiel.
- Selecteer Account.
- Selecteer Abonnement opzeggen.
- Antwoord op de vraag met Disney+ krijgen via een andere provider en vervolgens Opzegging voltooien.
- Goed om te weten: je abonnement blijft actief tot de datum die wordt weergegeven in de accountinstellingen www.disneyplus.com/accountNieuw venster . Zodra je account niet meer actief is, kan je je tweede code bij Proximus verzilveren door op de link te klikken die je vindt in de Proximus-communicatie.
- Opgelet: als je op het scherm ‘abonnement herstarten’ bent, klik dan op ‘afmelden’, rechtsboven onder het Disney-logo. Sluit vervolgens de pagina en klik daarna opnieuw op de link in de communicatie van Proximus.
- Voer je huidige e-mailadres in dat is gekoppeld aan je Disney+ account.
- Bevestig en je kan meteen opnieuw genieten van 12 maanden toegang tot Disney+. Heb je een Android TV Box? Ga naar kanaal 58 of download de Disney+-app. Je hebt je Disney+ login en wachtwoord nodig.
Telefonische ondersteuning +32 258 80945 Disney+ beschikbaar voor liveondersteuning van 09:00- 21:00 7 dagen per week.
Pat52,
bovenstaande info had ik reeds gezien en geprobeerd. Ik heb ook gebeld naar het nr maar je komt op de helpdesk van Disney+ terecht en als je via Proximus of een andere provider een werkt moet er met hen contact opgenomen worden. Toch bedankt voor de info
Bedankt om deze link door te sturen. Code is ingegeven en we kunnen terug volop genieten van Disney+
Bedankt om deze link door te sturen. Code is ingegeven en we kunnen terug volop genieten van Disney+
fijn dat het opgelost is
hartelijk dank om alle info te geven
groeten
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.