Skip to main content

Klantennummer: 62447xxxx oud klantennummer is 1271xxx.

Ik ben op pensioen gegaan en heb onlangs een privé abonnement flex s met een nieuw klantennummer ipv een business abonnement. 

Nu werkt hln niet meer. Door het nieuwe klantennummer heb ik voor my proximus een nieuw account moeten aanmaken, met een nieuw email/login. Ik lees hier in dit forum dat je best hetzelfde email gebruikt bij my proximus en bij hln. Ik heb dat gedaan maar niets. Ik heb al uren gebeld met proximus maar zonder resultaat. 

Als ik via my proximus terug klik op 'activeer hier met je myproximus login' krijg ik ofwel de melding dat de accounts al gelinkt zijn, wat dus niet kan met het nieuwe email. Soms krijg ik toch een scherm om mij aan te melden met het nieuwe email(scherm van proximus) maar dit scherm loopt vast. 

Kunnen jullie mij helpen aub?

@Dakwalter

ik heb je klantgegevens in je forum profiel geplaatst: we vermijden publiek zetten van persoonlijke gegevens :-)

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Er is al een dossier lopende en voeg je info van hier toe.

groeten

Tina

 


Ik heb mijn profiel aangepast.

Ik vertrouw op een positieve reactie

Groeten 

Walter


Reageer