Ik kan sinds enkele dagen niet meer inloggen op my Proximus. Te veel omleidingen krijg ik als errors. En via de app lukt het ook niet meer. Ik ben geen beheerder meer en heb geen producten meer?
Vrees want niks is gewijzigd...
Kunnen jullie dit aub oplossen?
Vrees want niks is gewijzigd...
Kunnen jullie dit aub oplossen?
Bladzijde 1 / 1
Beste,
je kan dus wel inloggen maar je producten staan niet goed ?
Of wat is precies het probleem ?
Als het niet lukt, horen we het hier wel ?
mvg,
Tina
als hier niemand meer reageert vanavond (kan tot 22u)
Dan zal het pas maandag zijn dat hier iemand van proximus zelf je kan verder helpen
Je kunt wel tijdens weekend bellen naar de helpdesk 0800 22 800 voor technische problemen.
Mijn my proximus werkt ook niet meer, moet verwijderen,terug installeren en lukt dan efkes en na enige tijd terug gedaan pff
Dag Kris,
Sinds je geen producten meer actief hebt en je ook geen beheerder bent is dit de reden waarom je geen gegevens ontvangt.
Indien je nog een factuur wenst kunnen we deze nog via de privé link door sturen op messenger , chat of webmail.
Laat maar weten.
Mvg. Wilfried
Sinds je geen producten meer actief hebt en je ook geen beheerder bent is dit de reden waarom je geen gegevens ontvangt.
Indien je nog een factuur wenst kunnen we deze nog via de privé link door sturen op messenger , chat of webmail.
Laat maar weten.
Mvg. Wilfried
Graag een reactie en oplossing van jullie...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.