Beantwoord

MyProximus: klantnummer wijzigen

  • 31 December 2023
  • 4 reacties
  • 79 Bekeken

In de My Proximus app wordt steeds mijn oud klantnummer weergegeven en staat er dat ik geen producten heb.

Hierdoor kan ik mijn Esim niet activeren met als gevolg dat ik niet kan bellen. Er is geen mogelijkheid om dit nieuw klantnummer toe te voegen in de app of om het klantnummer te wijzigen. Mijn oude klantnummer is toegevoegd aan mijn profiel.

Iemand die me kan verder helpen:

-het oude klantnummer te verwijderen

-het nieuwe klantnummer toe te voegen

-alleszins te zorgen dat ik het verbruik en de facturen van mijn huidig klantnummer kan volgen

Alvast hartelijk dank

icon

Beste antwoord door Martin 31 December 2023, 11:48

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge

@bobbys 

Ben je eens weg geweest van Proximus en erna terug gekomen ? Als dat het geval is kun je inloggen met je nieuwe email adres en daar hoort ook je nieuwe klantnummer bij.

Moest dit niet het geval zijn dan best eens schudden met je toestel en dit doorgeven als een Bug in de app. maak er een printscreen bij en geef dat door. Houd er enkel wel rekening mee voor dit is opgelost je maanden dan al niet een jaar verder bent. Ik heb hetzelfde probleem toen ik nieuwe klant geworden ben. Mijn oude klantnummer van een paar jaar geleden komt elke keer terug en had gevraagd dit te verwijderen. Al paar keer geschud zoals gevraagd en door gegeven maar er is nog altijd geen oplossing.

Dus verwacht niet te veel van die feedback aangezien ik er al maanden op aan het wachten ben ondertussen.

@bobbys 

 Omdat de PX forummedewerkers dit eventueel zouden kunnen in orde laten zetten, dinsdag als ze hier terug langskomen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden, zoals oude klantnr. en nieuwe klantnr. enz. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

In de My Proximus app wordt steeds mijn oud klantnummer weergegeven en staat er dat ik geen producten heb.

Hierdoor kan ik mijn Esim niet activeren met als gevolg dat ik niet kan bellen. Er is geen mogelijkheid om dit nieuw klantnummer toe te voegen in de app of om het klantnummer te wijzigen. Mijn oude klantnummer is toegevoegd aan mijn profiel.

Iemand die me kan verder helpen:

-het oude klantnummer te verwijderen

-het nieuwe klantnummer toe te voegen

-alleszins te zorgen dat ik het verbruik en de facturen van mijn huidig klantnummer kan volgen

Alvast hartelijk dank

 

Bedankt voor de tip. Ik ben al de hele dag aan het schudden met me telefoon in de hoop dat ik familie en vrienden kan bereiken. Inmiddels heb ik een polsblessure erbij, potverdorie. Hopelijk kan een Proximus dit voor mij oplossen.

Een gelukkig nieuwjaar gewenst

Reputatie 7
Badge +3

@bobbys 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_wrong_prod/particulieren/support/myproximus/myproximus/problemen/geen-of-verkeerde-producten-in-myproximus.html

je hebt verschillende klantennummers denk ik… 

je proximus login staat onder een klantennr waar nu geen producten onder gekend zijn.

Probeer je eens via de link naar een oplossing te kijken? 

Groeten

Tina

Reageer