Vraag

MyProximus

  • 20 August 2023
  • 14 reacties
  • 213 Bekeken

Als ik inlog op MyProximus op mijn laptop of mijn smartphone zie ik geen producten meer staan, ik ben wel officieel klant bij Proximus. Hoe kan ik terug mijn telefoon toevoegen? 


14 reacties

Reputatie 4
Badge +2

@mauranne U bent niet de enige, ik ben zelfs geen klant meer alhoewel ik internet maxi heb in een flex pack met een V7 decoder die het prima doet.

Reputatie 7
Badge +3

Goeie morgen, best kun je hiervoor onze ‘shaker-functie’ gebruiken. Door in de MyProximus app te schudden met je toestel belandt je in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Je vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing! Groetjes, Heidi

Reputatie 4
Badge +2

@HeidiE 

Als ik inlog op mijn PC zie ik al mijn producten en facturen staan.

In de “myproximus” app zie ik dit:

 

Reputatie 2
Badge

@HeidiE 

In de app zie ik geen enkel probleem enkel via de website zie ik alleen mijn eigen mobiel nummer staan. Voor de rest geen enkel ander product wat ik heb zelfs het tweede nummer van mijn partner niet. 

Heb ook al eens cache en cookies geleegd brengt geen beterschap.

Reputatie 4
Badge +2

@HeidiE 

Probleem is opgelost door de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

Ik zie ook niks meer staan in de Proximus app. Maar ik test ook de Proximus+ app en daar staat alles netjes in. 

Reputatie 2
Badge

@Joery79 

Is die Proximus+ app zo veel beter ? Was aan het twijfelen deze wel of niet te testen.

wat ik mij afvraag of je beide dan kunt gebruiken met de zelfde login gegevens ?

@patrick1981  de Proximus+ app is wel goed. Gelijkwaardig als de oude, ...maar met meer functies. Nog wel paar punten voor verbetering, maar daarom zit het ook nog in een testfase. Ik gebruik meer de Proximus+ app dan de gewone app

@Martin Ik kan met dezelfde login in beide apps

 

 

Reputatie 1

Zelfde probleem hier, zie zelfs niets staan als ik inlog op de myproximus website. Moeilijk zo om mijn facturen te betalen natuurlijk “lol”

Als ik inlog op MyProximus op mijn laptop of mijn smartphone zie ik geen producten meer staan, ik ben wel officieel klant bij Proximus. Hoe kan ik terug mijn telefoon toevoegen? 

Ik heb hetzelfde probleem sinds gisteren.

Geen van de gebruikelijke voorgestelde oplossingen werkte: De app opnieuw installeren, opnieuw inloggen op MyProximus_web, een andere webbrowser op de pc proberen. Niets. Ik kan wel inloggen op mijn account via 4G en WiFi, maar in beide "MyProximus (app of website)" staat dat ik geen product heb, wat helemaal fout is.

Is er iemand die alleen een Proximus Mobile abonnement of prepaid product heeft (en dus niet de app/web gebruikt voor internet of tv-producten) die ook hetzelfde vreemde probleem heeft: het mobiele product is verdwenen van de account (app of website)?

Best kun je hiervoor de ‘shaker-functie’ gebruiken. Door in de MyProximus app te schudden met je gsm-toestel belandt je in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Je vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing.

Bedankt Martin, Ik zal dit onthouden voor de volgende keer. Proximus heeft het blijkbaar al opgelost in hun systemen en ik kan mijn product nu zien in de app en op het web. 👍

Reageer