Als ik inlog op MyProximus op mijn laptop of mijn smartphone zie ik geen producten meer staan, ik ben wel officieel klant bij Proximus. Hoe kan ik terug mijn telefoon toevoegen?
Goeie morgen, best kun je hiervoor onze ‘shaker-functie’ gebruiken. Door in de MyProximus app te schudden met je toestel belandt je in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Je vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing! Groetjes, Heidi
Als ik inlog op mijn PC zie ik al mijn producten en facturen staan.
In de “myproximus” app zie ik dit:
In de app zie ik geen enkel probleem enkel via de website zie ik alleen mijn eigen mobiel nummer staan. Voor de rest geen enkel ander product wat ik heb zelfs het tweede nummer van mijn partner niet.
Heb ook al eens cache en cookies geleegd brengt geen beterschap.
Probleem is opgelost door de app te verwijderen en opnieuw te installeren.
Ik zie ook niks meer staan in de Proximus app. Maar ik test ook de Proximus+ app en daar staat alles netjes in.
Is die Proximus+ app zo veel beter ? Was aan het twijfelen deze wel of niet te testen.
wat ik mij afvraag of je beide dan kunt gebruiken met de zelfde login gegevens ?
Zelfde probleem hier, zie zelfs niets staan als ik inlog op de myproximus website. Moeilijk zo om mijn facturen te betalen natuurlijk “lol”
Als ik inlog op MyProximus op mijn laptop of mijn smartphone zie ik geen producten meer staan, ik ben wel officieel klant bij Proximus. Hoe kan ik terug mijn telefoon toevoegen?
Ik heb hetzelfde probleem sinds gisteren.
Geen van de gebruikelijke voorgestelde oplossingen werkte: De app opnieuw installeren, opnieuw inloggen op MyProximus_web, een andere webbrowser op de pc proberen. Niets. Ik kan wel inloggen op mijn account via 4G en WiFi, maar in beide "MyProximus (app of website)" staat dat ik geen product heb, wat helemaal fout is.
Is er iemand die alleen een Proximus Mobile abonnement of prepaid product heeft (en dus niet de app/web gebruikt voor internet of tv-producten) die ook hetzelfde vreemde probleem heeft: het mobiele product is verdwenen van de account (app of website)?
Best kun je hiervoor de ‘shaker-functie’ gebruiken. Door in de MyProximus app te schudden met je gsm-toestel belandt je in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Je vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing.
Bedankt Martin, Ik zal dit onthouden voor de volgende keer. Proximus heeft het blijkbaar al opgelost in hun systemen en ik kan mijn product nu zien in de app en op het web.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.