Beantwoord

MyProximus

  • 17 September 2021
  • 8 reacties
  • 160 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey Proximus & support 

 

Ik heb nog een probleempje met mijn gsm nr,

Ik kan er mee bellen smsen 4g alles werkt, maar ik sta niet in mijn proximus 

aan de telefoon zeggen ze dat ik nog zweef met mijn nr lijkt Harry Potter wel :joy: alle andere nrs en die achter waren werken correct,

maar eigelijk bel ik nu gratis wand deze nr vinden ze bij proximus nergens terug ? 

maar bel wel met een proximus sim,

nu is het de vraag weten jullie van proximus al wat meer ? er gaan altijd maar 48 uur voorbij maar het probleem blijft, het word iedere keer doorgegeven maar er veranderd niets, dossier enz.

 

groeten aan het proximus team en support

icon

Beste antwoord door tina.b 22 September 2021, 15:25

Bekijk origineel

8 reacties

Moest het nu een P&G sim zijn dan zou het nog normaal zijn dat die niet bij je andere producten ziet staan ...

Reputatie 3
Badge +1

Hallo proximus

 

Ik bel nog altijd gratis en zolang het probleem niet opgelost is kan ik ook studio100 go niet gebruiken of booster bestellen en kan ik in myproximus ook niets doen, weten jullie al iets meer????

 

groeten

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Vraag mij af hoelang dit probleem nog gaat duren heb 52 min aan de telefoon gewacht tot ze gewoon afduwde omdat het tijd is, vraag dan mischien is proximus of je me mischien morgen mag terug bellen

 :sleeping::disappointed:

zijn 14 dagen later en het gsm probleem is er nog ik kan niets doen in myproximus zolang dat niet is opgelost

 ik maak altijd graag reclame voor proximus en klantvriendelijkheid, heb dit nog nooit meegemaakt bij proximus.

Werkt nog altijd niet

 

Wat is er aan de hand proximus !!!! 

kan beter deze nr stopzetten en nieuwe vragen gaat sneller gaan maar hoe zet je een nr stop als jullie deze nr niet in het systeem vinden ????????????????????

graag een oplossing

Groeten 

 

Reputatie 7
Badge +3

@soul1972 

gaat het over ……….392 ? 

Er is voor dit nummer inderdaad een probleem bij de import

Ik heb nu bericht gestuurd naar de collega’s van de betrokken dienst om na te kijken en op te lossen. 

groeten

Tina

Reputatie 3
Badge +1

@tina.b 

 

Ja inderdaad gaat over die nr, en bedankt nog  @tina.b 

 

groeten

Reputatie 7
Badge +3

@soul1972 

en we hebben ondertussen collega Marleen gevonden die de fout heeft gelokaliseerd en verder opvolgt : komt in orde :-)  (wellicht niet vandaag, maar er zit schot in de zaak) :-)

groeten

tina

Reputatie 3
Badge +1

Hey @tina.b 

 

 

Alles is in orde nu mijn nr is zichtbaar, bedankt om het probleem op te lossen dat eigelijk bij de vorige provider lag. :wink:

 

groeten

Reputatie 7
Badge +3

@soul1972 

graag gedaan

blij dat het opgelost is :-)

groetjes

Tina

Reageer