Myproximus

  • 25 juli 2018
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

bij myproximus stond er een verkeerd gsm nummer
heb gebeld en deze account hebben ze verwijderd.
wil een nieuw account aanmaken maar gaat niet want ik heb nog geen factuur gekregen want ik ben voor internet en tv nieuwe klant en heb geen code.
wil ik deze activeren met mijn gsm nr gaat ook niet omdat ik daar al een account heb, deze verwijderen lukt ook niet, en kan daar mijn mailadres niet veranderen want die sta nog op mijn oude provider. ook kan ik daar niet mijn pakket van internet en tv bijvoegen.

nu heb ik een brief gekregen en daar sta weer een verkeerd mail adres op
weer bellen mijn naam gespeld en hopelijk nu goed, wat is er nu weer is mijn mailadres verkeerd

Sorry geef het op maar wat voor mensen zitten er op de help desk want nu kan ik geen facturen meer bekijken

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag Rubath

Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
En ook misschien best de login die je gebruikt voor My Proximus.
Dan kijken we alles voor je na.
Mvg,Koen

Reageer