Vraag

My proximus verkeerd aan gemaakt.

  • 27 February 2021
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Ik heb een vaste lijn thuis met internet en tv, pas een gsm gekocht en de app my proximus op gezet. Maar met de e-mail account van waarmee ik mijn facturen kon zien op de computer. Nu heb ik met die app ook die e-mail gebruikt maar met een gsm p&g nummer. Nu kan ik mijn facturen niet meer zien, hij herkend dat nu als een gsm nummer, en niet meer als mijn vaste lijn. Al naar Proximus gebeld maar die weten het ook niet.

 

Grt Beckers


2 reacties

je kunt voor een P&G inderdaad alleen een apart account aanmaken en kun je da andere producten niet zien via je P&G account, het is ook niet mogelijk om een P&G in je account op te nemen waar al je andere producten aan gekoppeld zoals bv TV , Internet , vaste lijn en gsm abonnementen.

Voor ieder P&G die je hebt moet je dus een apart account aanmaken.

Reputatie 7
Badge +4

@Beckers David Hier vind je de nodige info om je in te schrijven op My Proximus en meerdere producten te zien. Zoals Martin al vermeldde heb je voor een Pay&Go inderdaad een aparte My Proximusaccount nodig. 

Reageer