Vraag

My proximus app werkt langs geen kanten!!!

  • 27 August 2018
  • 0 reacties
  • 102 Bekeken

Beste
Zaterdag nacht iets na 12 wilde ik mijn premium club punten inruilen voor 2 x 500mb. Dit leek op het eerste zicht te lukken ware het niet dat de verwerking bleef steken = bij verwerking staat een groene V bij uitgevoerd staat er niets. Nochtans staat er duidelijk bij vermeld dat dit op een half uur in orde zou moeten zijn. Ik heb dan gisteren ook op dit forum een bericht achtergelaten maar nog steeds geen antwoord gekregen. via de chat heb ik ook gisteren een bericht gestuurd, maar konden mij niet verder helpen ik moest vandaag maar naar de 1910 bellen. Zo gezegd zo gedaan. Daar laten ze mij doodleuk weten dat de punten wél reeds ingewisseld zijn, dat alles dus in orde is. Als ik van de 2 x 500mb gebruik zou kunnen maken hoe komt het dan dat ik 5.43 euro boven mijn gewone data zit??? Mevrouw aan de tel zei me dan dat ik moet wachten tot morgen dat ze verder niets kan doen. Aangezien ik mijn internet absoluut nodig heb op mijn gsm en de punten niet ingewisseld konden worden wou ik dan maar de optie 500mb extra aan 5 euro bestellen mààr dat ging ook al weer niet dan krijg je steeds de melding OEPS er ging iets mis probeer later nog eens opnieuw. Zoveel opties en niets dat naar behoren werkt in de app noch via de website. Wat rest een mens dan nog, bellen naar proximus en natuurlijk konden ze daar ook de punten niet in orde brengen DE SERVER LIGT PLAT!! Wat een hoop dikke grote zever is mij dat eigenlijk. Ok prima server plat ??. Ik vraag achter 500mb extra wat geen probleem is ik zou dadelijk een sms met de bevestiging krijgen. Je kan het al raden, het wordt bijna lachwekkend niets, noppes, nada nul de botten heb ik ontvangen noch sms noch de 500mb. Ik kan hier totaal niet mee lachen. Vind dit allemaal een beetje stinken naar zakzetterij, afzetterij...... You name it. Ik zou het heel erg op prijs stellen dat er gehoor word gegeven aan mijn klacht hier. Dit hoord opgelost te worden!! Dit kan NIET.
MVG
een wel zeer boze en geïrriteerde PROXIMUS KLANT.

0 reacties

Geen reactie

Reageer