Beantwoord

my proximus app opent niet blijft 'aan het laden"

  • 2 January 2020
  • 5 reacties
  • 1144 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

De “My Proximus App” 5.2.0 opent niet op de iPhone. Ik krijg een scherm “Welkom op My Proximus. Prettige Kennismaking …….liever Wifi…  Login met Mijn Prox. account.
De login wordt aanvaard maar het scherm blijft geblokkeerd op ‘Aan het laden’.
Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft hetzelfde.

icon

Beste antwoord door Argenteus 3 January 2020, 10:09

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Ter info: mss kun je toch eens proberen door cache / geheugen van deze app eens te wissen, maar of dit zal helpen is niet zeker! 

Reputatie 4
Badge +2

@Martin ik heb geheugen en cache al gewist via de instellingen van Safari.
Ik zie echter geen mogelijkheid om het geheugen van de ‘My Proximus app’ afzonderlijk te wissen?
De app heeft steeds correct gewerkt tot onlangs, na de update naar de 5.2.0 versie.

voor iPhone weet ik dit niet hoe je van een app de gegevens / cache kunt wissen maar het zal waarschijnlijk iets met de versie 5.2.0 te maken hebben, best wachten op reactie van iemand van Prox mss weten ze wat het probleem is.

Reputatie 4
Badge +2

@Martin, het probleem werd net opgelost via een chatsessie. Wat de oorzaak was en hoe het werd opgelost weet ik niet. Maar de app laadt en werkt nu zoals het hoort. Toch bedankt voor de respons.

@Argenteus bedankt voor de feedback, ze zullen ergens één of ander instelling moeten doen hebben, maar als het terug werkt, dat is het voornaamste.