Skip to main content

Is het mogelijk om mijn oude Proximus account te verwijderen zodat ik met mijn e-mailadres een nieuw account kan aanmaken met het klantennummer dat in mijn account vermeld staat?

Als je deze procedure volgt zou het moeten lukken:

De klant maakt via MyProximus Web/App verbinding met zijn MyProximus-account, waarvan hij het e-mailadres wenst te behouden. Hij klikt op zijn naam en dan op "Mijn account"

Via MyProximus App dient men te klikken op de avatar (initialen naam of foto),
de volgende stappen zijn identiek als voor MyProximus Web.

De klant klikt dan op "klantenrekening" -> "Intrekken beheerdersrechten"

Klant logt uit en opnieuw in met dezelfde MyProximus account en krijgt nu het scherm van een lege account (“guest user”) en klikt op “Producten toevoegen”.

!!! Klant heeft hiervoor een recente factuur (max. 4 maanden) nodig van zijn nieuw klantnummer (factuurdatum, activatiecode en klantnummer).


@alenaerts Is het gelukt met de uitleg van @Martin ? 


@DaisyS ik kreeg een foutmelding bij het uitvoeren van de stappen van @Martin dus het is nog niet gelukt.


@alenaerts Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan bekijk ik het even.


Ik heb alle gegevens zoals klantennummer normaal gezien al toegevoegd aan mijn profiel.

 


@alenaerts Dit is in orde.


Reageer