Skip to main content

Rn daar gaan we weer net als vorige keer kan ik plots weer niet meer in my proximus. Weer die vraag om  het paswoord te resetten.  Doe ik niet , vorige keer na een aantal weken ging het plots terug  met mijn  wachtwoord. Er klopt dus wel degelijk iets niet bij proximus zelf

@flip 

Lukt het wel wanneer je de cookies verwijderd?

Geert

Heb hetzelfde voorgehad een paar  maanden geleden . Resetten lukte niet men stuurde  een mail  volgens de uitleg maar er kwam nooit een mail om dat te doen,  berichten van het forum kwamen dagen later aan. Besloot toen maar om het zo te laten .  Na een paar weken probeerde ik opnieuw met mijn wachtwoord en   het ging gewoon terug. Dus de fout zit ergens bij proximus zelf 

@flip Heb je dit voor in de app, via de website, of beide ? Als je het in de app ook voorhebt, kan je met je gsm schudden als de app openstaat en kan je zo je feedback doorgeven. Dan kan dit onderzocht worden door de verantwoordelijken van MyProximus. 

Gebruik geen app , ben geen fan van al die dingen en dus als het anders kan zonder.. Dus altijd via de website. En dat  heeft altijd goed gewerkt tot op een gegeven ogenblik zoals ik al beschreef. Heb  toen getracht te resetten maar dat lukte niet want de mail die proximus zou sturen  kwam nooit. Het zit hem ook niet in de mail want die ontvang ik  geheel normaal  al kwamen die van proximus forum toen  telkens  dagen later.  Heb toen alles maar gelaten zoals het was en probeerde af en toe nog eens  om in my proximus binnen te geraken en  plots lukt dat dan weer.  Dat is nu een tijd geleden en alles ging goed en nu van gisteren weer hetzelfde kan niet in my proximus. Dus wacht ik af. Aangezien windows pas een nieuwe update uitrolde  die blijkbaar wel wat problemen geeft 23h en 24h ( ze staan er bij mij wel op)   ga ik het even aanzien. Al denk ik wel dat het ergens  bij proximus  zit.  Bedankt voor je antw. 

heb je al een geprobeerd door een incognito venster te openen in je browser via toetscombinaties 

CTRL  SHIFT N

of het dan zo lukt om in http://myproximus.be   te geraken.

Reageer