Skip to main content

Hallo

Elk jaar in november hebben wij last met My e-Press. Wij proberen dit al een hele tijd terug werkende te krijgen, maar zonder succes. 

Kan iemand ons verder helpen?

My e-Press is actief op de Proximus-website en op de website van HLN staat dat ons Proximus en HLN-account gelinkt zijn.

Toch krijgen we de vraag om een abonnement te nemen als we de plus-artikels aanklikken op HLN.

We hebben reeds meerdere malen contact gehad met Proximus voor de GID-code. We hebben er reeds meerdere gekregen, maar aan de HLN-kant krijgen ze het niet werkende.

Hopelijk komt er via deze weg een oplossing.

Alvast bedankt om het te bekijken.

Mvg

Ann, dochter van Danny

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


Opgelost via Proximuswinkel