Sinds een aantal maanden heb ik problemen met My E-press en kunnen + artikels niet worden gelezen zoals het zou moeten.
Mijn moeder heeft geen issues hiermee, aan wat kan dit liggen?
We hebben elk een account op HLN, zelfde Proximus klantnummer.
Sinds een aantal maanden heb ik problemen met My E-press en kunnen + artikels niet worden gelezen zoals het zou moeten.
Mijn moeder heeft geen issues hiermee, aan wat kan dit liggen?
We hebben elk een account op HLN, zelfde Proximus klantnummer.
Geprobeerd via de Proximus app en dan zo naar HLN app: mislukt
via de pc en My Proximus naar de website van HLN: mislukt
Gebruikt je moeder dezelfde logingegevens als jij ? Heb jij dan ook problemen om in te loggen, of lukt dat wel ?
Welke foutmelding krijgt ze ?
Heb dit ook meegemaakt. Zie onderstaand van klantendienst HLN. Toen was het opgelost. Misschien helpt dit.
Betreft abonnement:
Bedankt voor je bericht.
Bij nazicht van onze gegevens blijkt dat het Proximus-HLN reeds actief is.
Wij hebben het account ook opnieuw gekoppeld. Hiermee zouden de problemen verholpen moeten zijn.
Mocht jullie problemen blijven ondervinden, kan er ook telefonisch contact met ons gemaakt worden via 02 454 25 90.
Heeft u nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren via www.hln.be/lezersservice of via 02/454.25.90.
Met vriendelijke groet,
Pékula
Klantenservice Het Laatste Nieuws
Gebruikt je moeder dezelfde logingegevens als jij ? Heb jij dan ook problemen om in te loggen, of lukt dat wel ?
Welke foutmelding krijgt ze ?
Voor HLN gebruik ik een ander mailadres omdat ik bij wachtwoord vergeten op HLN nooit een mail kreeg om wachtwoord aan te passen. Mijn moeder gebruikt haar mailadres.
Ik heb geen problemen om in te loggen maar krijg bij de + artikels steeds de melding → Onbeperkt verder lezen → Word abonnee en dan de prijs etc.
Gevraagde privégegevens in je forumprofiel plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.
Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).
Gevraagde privégegevens in je forumprofiel plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.
Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).
Done
Dit zijn zeker standaardmails bij HLN, ik zal nog eens moeten checken bij HLN want dit is wel niet meer normaal.
Door een technische storing wordt het verhinderd voor abonnees om goed ingelogd te geraken en/of volledige toegang te verkrijgen.
|
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.