Skip to main content

Sinds een aantal maanden heb ik problemen met My E-press en kunnen + artikels niet worden gelezen zoals het zou moeten.

Mijn moeder heeft geen issues hiermee, aan wat kan dit liggen?

We hebben elk een account op HLN,  zelfde Proximus klantnummer.

@Stijn91  Je kunt best de app van HLN eens verwijderen. De cache een leegmaken en dan opnieuw de install doen vanuit My Proximus. Meestal zijn de problemen dan van de baan.

Geprobeerd via de Proximus app en dan zo naar HLN app: mislukt

via de pc en My Proximus naar de website van HLN: mislukt

@Stijn91 Ik heb de account die aan de gegevens van je forumprofiel gekoppeld is, nagekeken en die is in orde bij ons.

Gebruikt je moeder dezelfde logingegevens als jij ? Heb jij dan ook problemen om in te loggen, of lukt dat wel ? 

Welke foutmelding krijgt ze ?

@Stijn91 

Heb dit ook meegemaakt. Zie onderstaand van klantendienst HLN. Toen was het opgelost. Misschien helpt dit.

Betreft abonnement:

Bedankt voor je bericht.

Bij nazicht van onze gegevens blijkt dat het Proximus-HLN reeds actief is.
Wij hebben het account ook opnieuw gekoppeld. Hiermee zouden de problemen verholpen moeten zijn.

Mocht jullie problemen blijven ondervinden, kan er ook telefonisch contact met ons gemaakt worden via 02 454 25 90.

Heeft u nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren via www.hln.be/lezersservice of via 02/454.25.90.

Met vriendelijke groet,
Pékula
Klantenservice Het Laatste Nieuws

@Stijn91 Ik heb de account die aan de gegevens van je forumprofiel gekoppeld is, nagekeken en die is in orde bij ons.

Gebruikt je moeder dezelfde logingegevens als jij ? Heb jij dan ook problemen om in te loggen, of lukt dat wel ? 

Welke foutmelding krijgt ze ?

Voor HLN gebruik ik een ander mailadres omdat ik bij wachtwoord vergeten op HLN nooit een mail kreeg om wachtwoord aan te passen. Mijn moeder gebruikt haar mailadres.

Ik heb geen problemen om in te loggen maar krijg bij de + artikels steeds de melding → Onbeperkt verder lezen → Word abonnee en dan de prijs etc.

@Stijn91 Kan u dan in uw profiel het mailadres zetten en het klantennummer van de lijn waar jouw abonnement aan gelinkt is ? Dan kan ik even nakijken of dat in orde is. 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.

Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”

( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

@Stijn91 Kan u dan in uw profiel het mailadres zetten en het klantennummer van de lijn waar jouw abonnement aan gelinkt is ? Dan kan ik even nakijken of dat in orde is. 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.

Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”

( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Done

Dit zijn zeker standaardmails bij HLN, ik zal nog eens moeten checken bij HLN want dit is wel niet meer normaal.

Door een technische storing wordt het verhinderd voor abonnees om goed ingelogd te geraken en/of volledige toegang te verkrijgen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Intussen zijn onze technische diensten druk in de weer om deze storing te verhelpen. Mogen we u daarom vragen af te melden en opnieuw in te loggen, indien dit nu nog geen oplossing biedt het op een later tijdstip opnieuw te proberen?

Alvast bedankt voor uw begrip en nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Reageer