Ik kan mijn mobiele betalingen niet activeren en vind deze ook niet terug onderaan bij instelling , andere
kan ik hier hulp bij krijgen?
Ik kan mijn mobiele betalingen niet activeren en vind deze ook niet terug onderaan bij instelling , andere
kan ik hier hulp bij krijgen?
Betaalnummers, betaalsms'en en diensten door derden | Proximus
Beste,
Kan de optie m-pay ook geactiveerd worden op mijn gsm-nummer aub?
Ik vind deze optie nergens op MyProximus.
Bedankt!
Mvg
morgen komen de Prox forummedewerkers terug langs om je verder te helpen, ook kunnen ze dan natrekken of er geen blokkering actief staat.
Bedankt hiervoor!
Groetjes,
Geoffrey
Ik heb mijn limiet voor mobiele betalinge verhoogd maar ze blijven maar zeggen "we werken eraan"
Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.
Onlangs is mijn dienst voor derden gedeactiveerd, ik zou deze graag opnieuw instellen omdat ik nu geen disney plus meer kan betalen(heb geen visa ofzo).
Bil Gertjan
mss is dit ook een oplossing voor u?
Dit is inderdaad een mogelijkheid. Maar ik heb ondertussen een andere oplossing gevonden. Toch bedankt voor de reactie. Nog even vragen voor de toekomst misschien. Kan ik dit alleen activeren door een Proximus moderator te contacteren of kan ik dit zelf ook?
diensten voor derden kan je zelf ook beheren
ofwel via je MyProximus account
ofwel rechtstreeks op het toestel, onder mijn gsm, instellingen, blokkeer… (activeer)
groeten
Tina
Beste Ik ben nu al een paar maand bezig om via proximus in Google play te betalen krijg steeds fout code or-dvasa2-02 kan er iemand bij helpen aub
Ja ben al maanden bezig zowel met proximus als met Google en niemand kan het oplossen
Ik blijf de fout code or-dvasa2-02 krijgen
Ik wil mijn disneyplus terug via proximus betalen en mijn playstationplus ook heb al vanalles geprobeerd heb am contact gehad met Google ook en die zegge´ dat het probleem bij proximus ligt
Ik heb dat appart maar betaal die via google playstore altijd via proximus gedaan en sinds een paar maand dat ik een nieuw gsm en abbo heb krijg ik proximus niet meer toegevoegd in Google play store krijg steeds foutcode or-dvasa2-02
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.