Mijn Verbruik en Mijn Producten in MyProximus

  • 17 April 2021
  • 1 reactie
  • 95 Bekeken

Het is nu al een paar weken dat ik in MyProximus de tabbladen Mijn Verbuik en Mijn Producten niet open krijg. Ik krijg telkens de melding “oeps foutje bij ons kom later terug”. Maar later is het net van hetzelfde. Proximus BackOffice heeft al 2x zogezegd alles gereset, van mijn kant moest ik dan cookies weghalen en app op smartphone opnieuw zetten. Maar niets helpt. Mijn Verbuik en Mijn Producten blijven onzichtbaar. Zijn er nog onder jullie die dit voorhebben en/of heeft iemand al een oplossing gezien van Proximus hiervoor. Ik heb nog een andere klantenaccount en daar werkt wel alles. Het ligt dus met zekerheid aan Proximus zelf anders zouden beide klantenaccount niet werken. 

 

 


1 reactie

Pas maandag komt iemand van het proximus forumteam hier terug langs, ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen, in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen 

in het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten .
 

Reageer