melding communicatie fout emailadres

  • 25 February 2022
  • 2 reacties
  • 32 Bekeken

Op regelmatige basis meld Proximus mij dat er een e-mail probleem is.
Reed lange tijd vermoed ik dat ergens in de routines en velden nog wordt verwezen naar het originele e-mail adres dat ik had  @antwerpen.be.  Deze bestaat nu reed lange tijd niet meer en op mijn profiel staat een correct @proximus.be adres.   Nu krijg ik weer via MyProximus de melding dat er een coms probleem is… e-mail adres….  Ik kan dit dit veranderen daar alles voor mij juist staat.  Kan je je technische diensten eens een echte trace laten uitvoeren om het VERBORGEN veld met het oude adres op te sporen en uit de routines te halen ???      


2 reacties

FYI: Pas maandag komen de Prox forummedewerkers hier terug langs.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

@Rudi Theuns  Omdat ik dit zelf niet kan aanpassen, heb ik dossier 50291649 opgemaakt voor de support dienst van MyProximus. Een dossierbeheerder zal dit voor jou nakijken en je dan verder op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

Reageer