Skip to main content

Beste

 

Sedert gisteren ontvang ik geen mails meer op mijn skynet adres op geen enkel toestel. 

  • Het enige wat ik steeds zie verschijnen is een mail zonder onderwerp en zonder afzender.
  • Af en toe verschijnt er dat er nieuwe mails zijn, maar als ik dan effectief kijk, zijn er geen.
  • Soms verschijnt er ook dat er bv. x berichten gedownload zullen worden en uiteindelijk komt er niks te voorschijn.
  • Al mijn mails staan plots ook op ongelezen. 

Graag kreeg ik dringend een oplossing voor dit probleem.

Alvast bedankt,

Karlien

Ter info: Proximus werkt via hun leverancier aan een oplossing voor de (web)mail problemen.

mss eens zien of dit voor een tijdelijke oplossing kan zorgen→ problemen email | Proximus Forum

 


Werkt u met de app van proximus?

 


Ter info: de problemen kunnen zich zowel voordoen via een mailclient als via app of via webversie….

Je kan het alleen maar uitproberen en al je geluk hebt werkt en soms na een tijd loopt het dan ook weer mis.


Reageer