Beantwoord

leeftijd veranderen van beheerder

  • 15 August 2023
  • 9 reacties
  • 360 Bekeken

Beste

Ik ben zelf minderjarig en mijn vader is beheerder, ik had hem gevraagd of hij mij data wou bijkopen waarop hij ja zei. Toen hij het ging bijkopen ontdekten we dat dit niet mogelijk is. Hij heeft namelijk de foute geboortedatum ingevoerd bij zijn account waardoor hij als minderjarige word beschouwd. Na lang zoeken weten we nog steeds niet hoe hij zijn leeftijd kan veranderen

Alvast bedankt voor de moeite 

icon

Beste antwoord door Martin 15 August 2023, 17:28

Bekijk origineel

9 reacties

@Timo cap 

Omdat de PX moderatoren , als ze morgen hier de draad terug opnemen, dit verder zouden kunnen onderzoeken en u meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Ik heb alle gegevens nu ingevuld 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Timo cap in onze systemen staat de geboortedatum correct, zie ik. Je vader kan dus best onze ‘shaker-functie’ gebruiken. Door in de MyProximus app te schudden met zijn toestel belandt hij in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Jullie vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing! Groetjes, Heidi

Dag @HeidiE 

Wij hebben zojuist gekeken maar de geboortdatum is nog steeds niet juist, er staat dat hij geboren is in 2016, wat totaal niet klopt. Mn vader wil zijn geboortjaar hier niet openbaar zetten maar het is volgens mij wel vanzelfsprekend dat hij niet van 2016 is. 

Hoe zouden we dat geboortjaar kunnen aanpassen want we zitten nog steeds met hetzelfde probleem.

Alvast bedankt voor de moeite

 

Dag @Timo cap in onze systemen staat de geboortedatum correct, zie ik. Je vader kan dus best onze ‘shaker-functie’ gebruiken. Door in de MyProximus app te schudden met zijn toestel belandt hij in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Jullie vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing! Groetjes, Heidi

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Timo cap in onze (algemene) database staat het geboortejaar correct. Zoals ik al schreef kan hij dus schudden met zijn telefoontoestel terwijl hij in de MyProximus app zit.  Door te schudden met zijn toestel belandt hij in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Jullie vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst van MyProximus, die ook zorgt voor de oplossing.

Iemand die weet hoe ik de leeftijd kan veranderen? Ik ben beheerder maar bij aanmaak account geen acht gegeven aan geboortedatum, die moet ik kunnen veranderen om een aanpassing van mijn abonnement te kunnen doen 

@Lizi Iemand van PX zelf komt hier niet meer langs, pas maandag terug.

PS: 080022800 blijft wel bereikbaar tot 22u tijdens het weekend

Reputatie 7
Badge +3

@Lizi  Zou het mogelijk zijn je profiel aan te vullen met een klantnummer? Dank je wel

TBI: in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens invullen. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reageer