Skip to main content

Beste

We zijn laatst met mijn hele familie overgeschakeld van Base naar Proximus. Dat hebben we gedaan door 3 gsm’s te kopen op de webshop van Proximus. We hebben een mail gekregen waar we onze klantnummer van onze huidig provider (Base) in te geven maar de klantnummer die we hebben ingevoerd was fout. Dus die willen wij zo snel mogelijk rechtzetten. We hebben eventueel ook afgewacht voor een ander mail waar we via een link op een pagina terecht komen om onze juiste klantnummer in te geven, maar die hebben we niet gekregen. Kunt u ons a.u.b. zo snel mogelijk hier mee helpen? Indien nodig zet ik even de juiste klante nummers onder deze mail.

BASE van Celal Keper (vader) :  1200633676

BASE van Sila Keper (dochter) : 1200636579

Deze is wel gelukt,
BASE van Fikriye Ayranci (moeder) : 1200636579

 

Met Vriendelijke Groeten 

 

@Silaezfer Kan u in uw profile bij tickets het gsm-nummer noteren en welk klantnummer eraan verbonden is.Kan u ook de ordernummer erbij zetten.Dan kan ik het nakijken voor u.Groetjes,Joel


@Silaezfer 

Momenteel zie ik 2 gsm toegevoegd en actief

er is geen order voor een derde gsm, dus die ga je nog moeten doorgeven denk ik?

Groetjes

Tina

 


Reageer