Skip to main content

Sinds de uitrol van de nieuwe Proxmus+ app heb ik problemen met mijn account.

Op de website kan ik nog aanmelden, maar mijn gegevens laden niet in. Zie screenshots onderaan de post. 

In de app word ik na het aanmelden 3x doorverwezen naar het ‘We gaan ervoor!’ laadscherm en vervolgens ben ik gewoon niet aangemeld en is de knop om aan te melden opnieuw zichtbaar.

 

Momenteel kan ik dus op geen enkele manier mijn resterende mobiele data raadplegen. Ik heb al meerdere keren contact opgenomen met support, maar deze raden mij steeds aan om een bug aan te maken in de app zelf door met mijn toestel te schudden. Dit heb ik reeds op 11 juni gedaan (Bug #10015), maar hier heb ik nog geen antwoord op gekregen.

 

Iemand op het forum die mij wel verder zou kunnen helpen?

 

@Navez

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlugger verder helpen als ze de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Reageer