Vraag

kan geen uitgaande mails versturen via mijn mailadres @skynet.be

  • 5 February 2022
  • 10 reacties
  • 1591 Bekeken

Sinds gisteren kan ik uitgaande mails versturen.  Deze komen in mijn postvak verzonden terecht maar bij de ontvangers komen deze niet toe.  Waar ligt het probleem ?

 


10 reacties

Al een geruime tijd worden dergelijke (en nog andere) problemen gemeld, zie ook de uitleg van proximus:
→ UPDATE : Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan! | Proximus Forum

ik heb het formulier gisteren al ingevuld.  nog steeds geen oplossing voor uitgaande mails.  Met binnenkomende mails heb ik geen probleem (dit was verleden week wel het geval)

 

je mag op 48u rekenen na het insturen van het webformulier.

Reputatie 2
Badge +1

je mag op 48u rekenen na het insturen van het webformulier.

Martin, zou zeggen 3 weken , en nog niks

Toch bedankt voor uw antwoorden, van proximus hoort men nu eens niks

 

zij kunnen het wel nog doorsturen naar de juiste dienst, maar er moet natuurlijk eerst hier iemand je bericht lezen.

Sinds enkele weken moet ik telkens mijn computer heropstarten om mijn mails @belgacom.net en @skynet.be verstuurd te krijgen. Opmerkelijk is dat ik niet verwittigd wordt dat mijn mails niet verstuurd geraken, zeker wanneer een antwoord door één of meerdere bestemmelingen op korte tijd verwacht wordt! Dank voor een spoedige oplossing. JMS

@JMS Best ook het webformulier invullen zie :→ Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan!

Ondervind je problemen met je e-mailadres? Aarzel dan niet om het web formulier in te vullen. We ondernemen dan de nodige stappen voor je persoonlijke account.

Ik heb het web-formulier reeds ingevuld. Wacht nu op de oplossing! JMS

Sinds 25 jan geen webmail meer. Verschillende keren web formulier ingevuld. Geen enkele reactie van Proximus.

Ook het wachtwoord veranderd. No joy.

hoe lang nog ? 

 

Ondertussen wel de rekening van Proximus gekregen …tijd om over te stappen ? Waarschijnlijk wel. Nu niet want nog een poos in het buitenland.

 

een zeer ontevreden klant

dikke shit proximus 

als zelfstandige krijg ik emails binnen maar ik kan geen verzenden blijven in postvak uit staan echt ontevreden over jullie 

Reageer