@dolpen
Best ook melden via de shaker functie, door te schudden met je toestel waarbij een venster opent waar de fout kan gemeld worden; dan komt dit bij de juiste dienst terecht die voor de oplossing kan zorgen.
@Martin
bedankt voor uw reactie, heb dit zo gemeld en nu maar hopen dat het lukt, want kreeg op het laatst het bericht: oei onze app is offline, dus wordt vervolgd
probleem is nog altijd niet opgelost,ik begin te denken dat het is omdat mijn abonnement van mijn smartphone niet bij proximus is, ben al jaren klant maar dit begint heel ambetant te worden
@dolphen Is het enkel op jouw gsm dat het niet lukt ? Gebruik je de app nog op een andere gsm ? Kan je daar eens op testen of op de website. Werkt het daar wel ?
werkt op de website ook niet, alleen public wifi maar geen smart wifi, op een andere gsm of tablet werkt het ook niet
probleem is nog steeds niet opgelost met de app proximus+ , ze blijven beweren dat ik netwerkapparatuur gebruik dat niet van proximus is, ik heb een bbox 3 V+ van proximus en een android tv box van proximus ,iets anders heb ik niet, omdat smart wifi dus niet werkt op de app kan ik ook mijn apparaten niet beheren of zien of wifi goed werkt, ik betaal hier wel voor want dit zit in mijn pack, graag zou ik nu toch wel een oplossing willen voor dit probleem .
heb ook reeds met de proximus assistent via de chat geschreven en al zijn probaties geprobeerd zonder resultaat
@dolpen
Ik meet je bbox3 modem inderdaad ook niet uit, maar deze werkt wel stel ik met andere metingen vast.
Kan je de bbox3 eens een reset geven?
Reset je b-box/Internet box | Proximus
Geert
@Geert
Dit heb ik reeds verschillende keren gedaan en het lost niets op integendeel heb een box 3 V+ en geen box 3
@dolpen
Ik heb een software upgrade gedaan van je bbox3v+, hopelijk kan je nu opnieuw de smart WiFi functie bedienen via de My Proximus+ app.
Indien het nog niet lukt, eventueel dan de modem nog eens herstarten.
Geert
@GeertC :
ja gelukt !!!! , het werkt terug, hartelijk bedankt voor de hulp