Vraag

Kan geen producten toevoegen aan Mijn Proximus

  • 11 February 2022
  • 13 reacties
  • 720 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds één maand een Fiber aansluiting - géén andere Proximus producten. Ik heb ondertussen mijn eerste factuur gekregen, met daarin een activeringscode. Deze kan ik echter nergens ingegeven:

  • op de mobiele app krijg ik een foutmelding als ik op de product toevoegen knop druk
  • via de website ben ik blijkbaar een 'enterprise' user en kan ik ook nergens producten toevoegen (wel ICT toepassingen bestellen of zoiets)

Mijn Fiber aansluiting staat niet in mijn account en ik kan ze dus ook niet toevoegen. Kunnen jullie dit nakijken (en evt ook waarom Proximus my als enterprise klant beschouwt? Ik ben particulier en heb nooit een BTW nummer gehad)

 

Philip


This topic has been closed for comments

13 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@pmarien 

goedemorgen,

kan je in je forum profiel je klantgegevens aanvullen?

 

Ter info:  Forum Profiel

Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

En laat ons iets weten als t ingevuld is….

Groeten

Tina

Hallo - profiel zou in orde moeten zijn

 

Philip

Reputatie 7
Badge +3

@pmarien 

bedankt,

we kijken na wat er ad hand is met je MyProximus

groeten

Tina

Ondertussen een vriendelijke meneer aan de telefoon gehad, die me vertelde dat ik beheerder moet worden om producten toe te voegen. Dat blijkt online geen optie te zijn omdat ik geen proximus GSM nummer heb? Dus hoe moet ik mijn rol aanpassen naar beheerder?!?

 

Philip

Reputatie 7
Badge +3

@pmarien

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html

heb je via deze link gekeken of de aangeboden weg een oplossing biedt?

volgens mij moet je geen gsm hebben: je kan via je pc en website inloggen op je MyProximus? 

en ik heb gezien dat er een dossier is opgestart : een collega gaat je helpen...

groeten

Tina

heb ke deze stappen gevolgd → Beheerder of gebruiker in MyProximus? | Proximus

Ja - die link had ik doorgekregen, maar bij ‘beheerder’ worden staat duidelijk dat dit niet kan als je geen Proximus GSM nummer hebt. De optie ‘Word Beheerder’ vind ik ook nergens terug in de app of op de website.

Ik wacht verder contact af…

Philip

dat snap ik ook niet want ik heb ook geen gsm nummer!!!!

Edit: maar als je filmpje bekijkt daar spreekt men alleen dat je een klantnummer nodig hebt ?

 

Bedankt - had ik gezien, maar als ik op aanrekeningen klik, krijg ik alleen een melding dat ik geen producten heb. Om producten toe te voegen moet ik een beheerder zijn. Beetje vicieuze cirkel dus…

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@pmarien  Indien het nog steeds niet lukt kan je het probleem melden via de shaker (door in de app te schudden met je gsm-toestel). Dan komt dit meteen terecht bij de achterliggende dienst, die het probleem voor u zal oplossen. Groetjes, Antonella

Ik heb net met een medewerker gesproken en men gaat het account verwijderen zodat ik een nieuw kan aanmaken. Hopelijk lukt het dan wel… Bedankt iedereen voor de suggesties

Hallo

Ik heb ook precies probleem van Philip.

Ik kan mijn internet niet toevoegen aan mijn Proximus account.

Ik heb op website en app geprobeerd met mijn klantnummer en activatie code maar krijg ik error.

Reputatie 7
Badge +3

@Behnam  ik zie helaas ook geen account voor je klantnummer. Ik heb je een uitnodiging via mail gelaten. Groetjes Luc