Skip to main content

Tech is vandaag Giga Fiber komen installeren, echter kan ik geen producten toevoegen.

Het lijkt erop dat ik geen beheerder ben, en ik vind ook nergens de optie om mij beheerder te maken.

Edit: Volgens de chat support moet ik wachten op mijn eerste aanrekening voor de activatiecode.. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? 2de TV is dan waardeloos op dit moment.

@FragDAnvers 

Omdat de PX moderatoren dit zouden kunnen beter/vlotter natrekken, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (Indien het nog niet gebeurd zou zijn ) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden die je belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@FragDAnvers

Omdat de PX moderatoren dit zouden kunnen beter/vlotter natrekken, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (Indien het nog niet gebeurd zou zijn ) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden die je belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Dag Martin, dit zou normaal in orde moeten zijn. Thanks!

@FragDAnvers Ik heb u een activatiecode via de post laten toesturen.Uit veiligheid worden deze niet via mail opgestuurd.Groetjes,Joel.

@FragDAnvers Ik heb u een activatiecode via de post laten toesturen.Uit veiligheid worden deze niet via mail opgestuurd.Groetjes,Joel.

Dag Joel, alvast bedankt.

Wel een beetje een spijtige procedure, niet?
Bij Telenet gaat de technieker door en is alles geactiveerd.

Misschien toch intern eens bekijken om zo’n activatiecode door de technieker te laten meenemen/aanmaken?

@FragDAnvers Bedankt alvast voor de goede tip 🤙.Groetjes,Joel

Reageer