Vraag

Kan geen nieuwe mailbox aanmaken in My Proximus

  • 25 May 2021
  • 4 reacties
  • 180 Bekeken

Ik probeer al 2 weken een extra mailbox aan te maken in My Proximus (Producten/Proximus Mail/rechts bovenaan Nieuwe Mailbox aanmaken). Alles correct invullen. Dan klikken op creëren. Telkens zelfde bericht: “Oeps. Er was een technisch probleem. Kom over enkele minuten terug om uw producten te zien”. 
Alles al gedaan wat wordt aangeraden (andere browser e.d...), brengt niks op. Een keer of 15 opnieuw geprobeerd, telkens zelfde resultaat. Die enkele minuten duren dus al 2 weken…. 2 x iemand aan de lijn gehad van Proximus: 1ste ging “meteen” probleem oplossen, zou opgelost zijn na een half uurtje wachten….niks van in huis gekomen, 2de kende er niks van en zou me doorschakelen naar iemand die er wel iets van kent….na minuten lang wachten zonder dat ik iemand aan de lijn kreeg heb ik zelf ingehaakt. Niet bepaald toonbeeld van degelijke behandeling van vraag van een klant…..maar goed.
Kan iemand mij verder helpen zodat ik wel een nieuwe mailbox kan aanmaken?
 


4 reacties

Best ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Zodat de proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen als iemand van hen hier de draad opneemt.

Martin, dank voor snelle reactie, nodige gedaan. 

Reputatie 7
Badge +5

@Jan_093 Er stonden nog 2 mailboxen op je klantennummer. Deze waren gesloten, ik heb deze geopend dus je kan daar terug een alias aan toevoegen.

Beste DaisyS, al bedankt, even wat druk. Ik probeer dit WE nodige te doen en laat u dan iets weten.

Reageer