Skip to main content

Hallo, er is onlangs een technieker langsgeweest i.v.m. de 2.5gbps fiber die niet werkte bij ons en sinds hij langsgeweest is kan ik via mijnProximus niet meer op de instellingen van onze internetbox+. Ervoor werkte dit wel

 

 

 

@Jaoryx 

Het beste is de schudfunctie hiervoor ook te gebruiken, door met de smartphone te schudden waarbij er zich dan een venster opent en de fout ook kan aangeven, hierdoor komt dit direct bij de personen terecht die voor de oplossing moeten zorgen.


@Martin 

alvast bedankt voor het antwoord, had het nu pas gezien. Ik heb dit ook gedaan de dag ervoor maar er is tot nu toe nog niks veranderd. Het is wel wat lastig sinds ik een server heb staan en nu dus niet meer aan de poorten geraak


@Jaoryx

Bij de internet box kan je via de instellingen een “geavanceerde herstart” doen, volgens mij zal dit bij de Internet Box+ ook het geval zijn, dan zou je dit eens kunnen proberen waardoor gegevens enz.. opnieuw worden ingeladen.


@Martin 

Ik vind deze spijtig genoeg ook niet terug. Ik weet niet of ik via ergens anders in de instellingen geraak of als ik er misschien zelfs over kijk 😅


@Jaoryx 

ik heb zelf geen zo’n internet box , maar je kan het het ook hardware matig proberen eventueel, als volgt:

Er bevindt zich een resetknop op de achterkant van de Internet Box+ (naast de aan/uit-knop). Om deze te kunnen indrukken, heb je een puntig voorwerp nodig, bijvoorbeeld de punt van een balpen. Zet de Internet Box+ aan en houd deze resetknop gedurende ongeveer 20 seconden ingedrukt.

De controlelampjes aan de voorkant van de Internet Box+ gaan uit en vervolgens terug aan. Dit betekent dat je Internet Box+ gereset is.

Wacht even om je internetverbinding te gebruiken totdat het lampjes Wi-Fi en Internet blauw zijn.


@Jaoryx

ik heb zelf geen zo’n internet box , maar je kan het het ook hardware matig proberen eventueel, als volgt:

Er bevindt zich een resetknop op de achterkant van de Internet Box+ (naast de aan/uit-knop). Om deze te kunnen indrukken, heb je een puntig voorwerp nodig, bijvoorbeeld de punt van een balpen. Zet de Internet Box+ aan en houd deze resetknop gedurende ongeveer 20 seconden ingedrukt.

De controlelampjes aan de voorkant van de Internet Box+ gaan uit en vervolgens terug aan. Dit betekent dat je Internet Box+ gereset is.

Wacht even om je internetverbinding te gebruiken totdat het lampjes Wi-Fi en Internet blauw zijn.

Zal dit eens proberen en dan kom ik hierop terug! :D


@Martin 

Eerst en vooral bedankt voor de reacties en de hulp, maar dit heeft nog niet geholpen. 

 

Wat ik vandaag wel gemerkt heb is dat de app ook een optie heeft voor geavanceerde instellingen en ook daar werkt het niet. Maar als ik in de app richting de pagina ga waar er staat "internetbox+ geinstalleerd" is er een icoontje naast die me wel naar de instellingen brengt.

Dat is voorlopig de enige optie die ik heb om mijn portforwarding aan te passen


Dan zal best eens een PX moderator natrekken of in je profiel de nodige koppelingen doorgestroomd zijn


Dan zal best eens een PX moderator natrekken of in je profiel de nodige koppelingen doorgestroomd zijn

Alright! 

Ps. Markeren als antwoord was per ongeluk 🫣


Dan zal best eens een PX moderator natrekken of in je profiel de nodige koppelingen doorgestroomd zijn

Alright! 

Ps. Markeren als antwoord was per ongeluk 🫣

Het markeren als “beste antwoord” kan ook door de PX moderatoren verwijderd worden.

En nog afwachten tot iemand van hen reageert….


Kunnen deze moderators getagged worden? 🫣

Altijd in de app die ommeweg navigeren is driving me crazy 😅


als je merkt dat er een moderator regeert op he forum kun je altijd eventueel een PB sturen door op zijn naam te klikken.


@Jaoryx 

tech collega’s zijn verwittigd om na te kijken

groeten

Tina


@Jaoryx

tech collega’s zijn verwittigd om na te kijken

groeten

Tina

Super bedankt alvast!


Dit probleem is intussen nog altijd niet opgelost geraakt 😅


Als ze maandag niet reageren mss best nog eens dit herhalen want tijdens het weekend komt er niemand meer langs van Proximus.


@Jaoryx De instellingen voor je modem en Proximus+ staan goed. Als je de instellingen terugvindt in de app zouden ze ook op de website zichtbaar moeten zijn. 

Hier vind je alvast meer uitleg over je modem en hoe je naar de geavanceerde instellingen kan gaan. 

Als dit niet lukt, kan je ons dan laten weten wat je exact ziet ? 


Bedankt voor je reactie @HadewychT !

 

Ik heb geprobeerd via jouw link zo naar de geavanceerde instellingen te gaan en dan krijg ik dit:

 

maar nu kan ik helemaal niet meer naar mijn producten gaan, misschien is er momenteel een storing? 


@Jaoryx Krijg je die melding momenteel nog ? Of is enkel de optie ‘geavanceerde instellingen’ niet zichtbaar ? 

Er is momenteel geen algemeen probleem in MyProximus. 

Log je op beide toestellen in met dezelfde login voor je MyProximus ? Je moet beheerder zijn om de geavanceerde instellingen te kunnen zien. 

 


@HadewychT 

Neen die melding is weg nu. Maar ik kom met die link nog altijd niet op de geavanceerde instellingen en het enige dat ik zie is dit:

 

 

Ik gebruik voor beide de app als het web hetzelfde account en die is inderdaad beheerder. Dit werkte voor de technieker dingen had geprobeerd aan de modem.

 

Geavanceerde instellingen voor portforwarding bijvoorbeeld is niet meer beschikbaar voor mij.


Reageer