Skip to main content

Beste,

Ik ben sinds een maand verhuisd , deze verhuisafspraak werd op 24/04 uitgevoerd en de diensten staan actief op mijn nieuw adres. 

Maar toch staat mijn installatieadres nog steeds verkeerd  (nl. oud adres) op mijn factuur en in my proximus website en app. Ik krijg ook nog alle communicatie op mijn oud adres

Kan dit gecorrigeerd worden?

 

 

@StieneBras 

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen als ze de draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden bv geef duidelijk aan wat je oud adres is en je nieuwe adres nu.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Dag @StieneBras we doen het nodige om dit correct aan te passen!


@HeidiE , @Martin 

Ik heb de nodige informatie toegevoegd in het ticket veld.

Bedankt alvast voor de opvolging.


@HeidiE ,  Heb je nog een update hierover? voorlopig werd het nog niet aangepast.

 

Bedankt voor je feedback.

 


@StieneBras 

nee, klopt, ik zie dat aanpassing nog niet gebeurd is.

Ik heb via de coach terug doorgestuurd.

 

Laat ons gerust weten als het al dan niet wordt aangepast?

bedankt

Tina


@tina.b ,

Nog steeds geen succes.. 


Dag @StieneBras de correctie is lopende, ik volg het mee op en laat je iets weten!


Reageer