Ik kan niet meer inloggen met mijn gebruikersnaam (***@skynet.be) en paswoord op myproximus. Ook na reset paswoord kan ik niet inloggen.
Kan iemand met mij contact opnemen via een prive bericht zodat ik het betreffende @skynet.be emailadres kan doorgeven om na te kijken aub?
Alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden zoals het betreffende @skynet.be emailadres. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
@Martin : gegevens zijn toegevoegd.
@GDF
beste,
als ik zoek onder het skynet mailadres is er geen account aangemaakt; idem onder je klantennummer. (Er bestaat geen beheerder voor deze klantenrekening.)
Wel vind ik een account met je gmail adres (sinds 25-5), maar dat is volgens mij (nog) niet correct gelinkt aan je klantennummer?
@tina.b : dat klopt inderdaad. Afgelopen zaterdag ben ik in Proximus filiaal geweest omdat ik problemen had met mijn skynet Proximus account. De medewerker heeft dan een nieuw account aangemaakt met mijn gmail adres, maar daar staat mijn klantnummer niet aan gelinkt. Als ik probeer het klantnummer toe te voegen (op basis van mijn laatste fatuurnummer en activatiecode), gebeurt er echter niets. Kan u nakijken wat er dan mis lijkt te gaan met mijn gmail login? Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Guido
@tina.b : update, alles is in orde nu. U hoeft niets meer te ondernemen. Bedankt voor alles.
@GDF Fijn om te horen dat alles in orde is gekomen.Groetjes,Joel
hier hetzelfde ,door een of andere reden , krijg melding : onjuiste combinatie of onbekende fout , kan zelfs geen emails verzenden op mijn 2 laptops en gsm , ze komen wel binnen en dit al een dag of 10 .
niets veranderd !!!!!!!!
@doom01 Ik zie dat je paswoord vandaag gewijzigd is voor je mailbox. Werkt het nu dan wel terug ?
Je mailbox was geblokkeerd owv het feit dat hij misbruikt werd voor spam. Het is dus nodig dat je je PC laat controleren op virussen,… Pas als hij terug helemaal in orde is, zal je mailbox blijven werken. Indien dit nog niet het geval is, zal je mailbox opnieuw geblokkeerd worden.
Ik heb inderdaad mijn paswoord veranderd vandaag daar ik niet kon inloggen , en het is zo dat ik een beestje op mijn pc had maar dit is al zeker een maand geleden , dat is nu in orde en toen pc volledig laten scannen , de problemen met mijn emails en aanloggen op de site is pas later gekomen
nu kan ik nog steeds geen emails versturen en op webmail kan ik ook niet
Mvg Dirk
@doom01 Probeer eens via deze link https://www.proximus.be/login/nl/webmail.html in te loggen op de Proximus Webmail pagina . N.B.(de link in je screenshot-afbeelding lijkt mij niet correct) En best eerst eens alle cookies van Proximus wissen via je browser instellingen.
heb ik gedaan , krijg nu dit ,gebruik dat paswoord dat ik onlangs heb aangepast.
probeer eens door in je browser een een private venster te openen
via toetscombinaties : CTRL SHIFT N (bij sommige browsers is dit echter CTRL SHIFT P ) indien er om gevraagd wordt, alle cookies aanvaarden
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.