Geen toegang tot proximus cloud via het web.
Telkens dezelfde foutmelding: ErrorCode=2055.
Geen toegang tot proximus cloud via het web.
Telkens dezelfde foutmelding: ErrorCode=2055.
ander browser gebruiken helpt ook niet ?
Helaas, google chrome en edge geprobeerd.
Door het wijzigen van mijn Pack bij Proximus naar EPIC had ik geen toegang meer tot Proximus Cloud.
Een vriendelijke persoon van een externe firma belde me vorige week op met het goede nieuws dat ik terug toegang had tot de Cloud en dat ik tot vandaag de tijd kreeg om mijn foto’s en documenten lokaal te downloaden. Helaas kan ik niet inloggen en dus ook niet downloaden.
Gevraagde privégegevens in je forumprofiel plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.
Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).
Done!
Beste,
Komt er nog een antwoord op mijn vraag?
Ondertussen is het 3 weken dat ik niet weet of ik mijn documenten en foto’s van de laatste 15 jaren nog ooit terugkrijg.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.