Ik kan sinds een tijdje niet meer inloggen met ITSME op myproximus.
Steeds krijg ik een foumelding : YPA error
Groetjes
Ik kan sinds een tijdje niet meer inloggen met ITSME op myproximus.
Steeds krijg ik een foumelding : YPA error
Groetjes
My Proximus app versie is mss verouderd
je kunt u het eventueel verwijderen / opnieuw installeren en verbinding maken met 4G om het te starten en het opnieuw proberen?
Ik heb het probleem op mijn pc via de website in 2 verschillende browsers an heb al cookies en internet files al eens geschrapt.
heb je het probleem dan niet op op je smartphone
Op mijn smartphone heb ik het probleem niet. Het heeft wel gewerkt op mijn pc.
Ik heb hetzeflde probleem via de website, via de app lukt het, maar via de website niet.
Na heel veel wachten en 500 errors van de server, krijg ik volgende pagina.
CTRL SHIFT N (sommige browsers via CTRL SHIFT P)
en dan proberen of het wel lukt.
CTRL SHIFT N (sommige browsers via CTRL SHIFT P)
en dan proberen of het wel lukt.
Ik heb dit even geprobeerd, maar ik krijg hetzelfde gedrag.
je gebruikt toch toevallig niet de “Malwarebytes Browser guard” extentie in je browser of iets gelijkaardigs, indien wel en je schakelt deze uit werkt het dan.
indien wel dan is de oplossing:
Bij de instellingen van deze extensie is er mogelijkheid om een allow list van URL te maken
je gebruikt toch toevallig niet de “Malwarebytes Browser guard” extentie in je browser of iets gelijkaardigs, indien wel en je schakelt deze uit werkt het dan.
indien wel dan is de oplossing:
Bij de instellingen van deze extensie is er mogelijkheid om een allow list van URL te maken
ik heb met firefox, chrome en safari geprobeerd. Ik heb geen plugins die content blokkeren. Ik heb ook effe aan een collega gevraagd om even naar MyProximus te gaan en in te loggen via itsme. Hij heeft hetzelfde probleem.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.