Ik heb problemen met de toegang tot mijn mailbox via https://www.proximus.be/login/nl/webmail.html Ik wijzig het paswoord in “My Proximus” “producten” mailbox en probeer dan daarmee in te loggen en lukt niet.
Ik gebruik nochtans dezelfde mailboxnaam als beschreven in My Proximus, namelijk tibby@skynet.be, en hetzelfde paswoord. Wat loopt daar mis ?
Ik zie wel de boodschap:
“Uw MyProximus account is gelinkt aan meerdere e-mailadressen en/of mobiele nummers. Om te vereenvoudigen raden we u aan om over te schakelen naar één enkel e-mailadres of mobiel nummer.”
→ er is maar 1 mailadres verbonden aan My Proximus account, wel met een 5-tal aliassen. Die alliassen worden echter allemaal gebruikt, ik moet die dus behouden.
→ er is aan mijn Proximus account een Tittimus abonnement verbonden waar we 2 mobiele nummers mochten aan verbinden zodat we alle informatie over facturatie en zo op dezelfde plaats vinden. Gaat men ons nu vertellen dat we terug alles moeten afsplitsen naar 1 abonnement per persoon met 1 apart emailadres en 1 gsm nummer ? We zijn een koppel en delen onze mail.
Wat zou u aanraden om toch de mail te kunnen bekijken door te kunnen inloggen via https://www.proximus.be/login/nl/webmail.html ?
met vriendelijke groeten,
Leo D’haese