Beantwoord

HLN+ artikelen

  • 21 November 2023
  • 6 reacties
  • 52 Bekeken

Ik kan de HLN+ artikelen niet meer lezen. Kan u dit voor mij in orde brengen aub.

icon

Beste antwoord door 1061263 23 November 2023, 14:41

Bekijk origineel

6 reacties

@1061263

In afwachting dat de Proximus forummedewerkers (moderators) hier de draad terug opnemen (morgen) om je hierbij verder te helpen, daarom best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Ik heb zonet mijn profiel ingevuld en opgeslagen.

Reputatie 7
Badge +5

@1061263 Kan je nogmaals proberen vanuit je MyProximus account?

Hallo Daisy, het lukt nog steeds niet. Ik krijg telkens dat de artikels enkel voor abonnees zijn.

Ondertussen is het opgelost. Ik heb met HLN gebeld en die hebben het opgelost.

Reputatie 5
Badge +2

@1061263 Dat is goed om te horen.

Reageer