Skip to main content

Beste,

Gisteren merkte ik dat ik geen HLN+ artikels meer kon lezen. HLN wist me te vertellen dat Proximus mijn abonnement had opgezegd...Na telefonisch contact met HLN vroeg ik om een GID code, die kreeg ik niet, wel een ander heel lange code. Toen werkte HLN+ terug, maar zag ik onder “abonnementen” dat dit maar een week loopt, van 18/04 tot 24/04… (zie foto).
Kan u aub dit gewoon terug zetten op onbeperkt?

Mvg,

Davina

 

@DavinaDH 

Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze straks de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


is gebeurd.


Reageer