Skip to main content

Bij mijn proximus pack heb ik e press actief staan maar bij het stappen volgen krijg ik een foutcode van HLN dat het niet actief staat. HLN vraagt een GID code, maar als ik proxmius opbel hebben ze daar geen idee van en draai ik in cirkels. Ben niet de enige die dit probleem heeft blijkbaar als ik het hier zo opzoek. Kan iemand me helpen met het verkrijgen van GID code?

@Jones2020 

het gid nr staat nu in je forum profiel onder ticket

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/voordelen-en-diensten/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

ben je zeker dat je juiste login hebt gebruikt? kan je link eens overlopen? 

Succes, hopelijk is het snel opgelost.

Groetjes

Tina


@Jones2020

het gid nr staat nu in je forum profiel onder ticket

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/voordelen-en-diensten/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

ben je zeker dat je juiste login hebt gebruikt? kan je link eens overlopen? 

Succes, hopelijk is het snel opgelost.

Groetjes

Tina

Yep, ik word doorverstuurd naar hln pagina waarbij staat dat het ruwweg niet beschikbaar is in mijn pakket terwijl het actief staat in myproximus. Zal eens morgen terug bellen naar de klantendienst van HLN en gid code meegeven. Dank je


Reageer