Hoi, ik ben sinds 13/01 klant bij Proximus. De technieker kwam langs, alles geïnstalleerd en alles werd vrijwel direct overgedragen van Orange (mobiele abonnementen en fiber internet). Het duurde die dag wel een paar uur vooraleer ik op MyProximus iets te zien kreeg wat wel begrijpelijk is.
Hierna kon ik alles bereiken, inclusief de Internet Box instellingen via de app en website. Sinds die avond kon ik de Internet Box instellingen niet meer bereiken op de website via laptop/pc met de melding
“U hebt geen toegang tot deze toepassing”
“Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing.”
Dit lijkt een Error 403 te zijn.
Dit terwijl het op de app wel kan (dit lukte ook eventjes niet maar uiteindelijk wel).
Wat ik al heb geprobeerd zonder resultaat:
-Modem afzetten en aanzetten
-Verschillende browsers geprobeerd (Chrome, Firefox en Edge)
-Cookies verwijderd van alle browsers en opnieuw opgestart
-Internetbox instellingen terug op standaardinstellingen gezet (via de app) , ik had nochtans enkel een poort opengezet en dan weer terug verwijderd, deze is ook niet meer te zien via de app.
-Vaste pc geprobeerd, hierop lukte het ook niet
-Wachtwoord gewijzigd van MyProximus
-Via incognito/privé tabblad geprobeerd
-Wifi wachtwoord gewijzigd
Ter verduidelijk, ik kan mijn producten zien, ik krijg de melding enkel bij het openen van de Internet Box instellingen. Ik heb ook al contact opgenomen met de klantendienst die me dezelfde stappen voorschreef die ik al had geprobeerd, dus ze hebben me niet verder kunnen helpen en aangezien het weekend was konden ze me niet doorverbinden met de technische dienst.
Ik vind het zeer spijtig dat ik deze instellingen niet kan bereiken via dezelfde manier als Orange toestellen (IP-adres ingeven in browser). Deze evolutie naar “cloud” werking is onzin.
Heeft iemand hier enige oplossing voor?
Alvast bedankt!