Skip to main content

Beste, sinds vandaag krijg ik niets meer te zien van producten of facturen op mijn Proximus app. Geeft aan dat ik geen klant ben. Zouden jullie dit voor mij eens kunnen nakijken

@Rivka  PX forummedewerkers komen hier niet langs op het forum tijdens het weekend.

Omdat zij u maandag  zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Heb zojuist allemaal gewijzigd 


Dag @Rivka best kun je hiervoor onze ‘shaker-functie’ gebruiken. Door in de MyProximus app te schudden met je toestel belandt je in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Je vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing! Groetjes, Heidi


@Rivka  Dag, ik heb zojuist een kleine aanpassing gedaan. Wil je nog eens proberen. Pas op ik zie 2 inlogs voor jou ( outlook en gmail)D wijziging heb ik gedaan op deze met outlook)


Reageer