Vraag

Geen toegang tot Enjoy deals of experience

  • 27 February 2022
  • 4 reacties
  • 91 Bekeken

Beste,

 

Sinds een tijd krijg ik de volgende melding, zie begevoegde printscreens.

Kan je nakijken of alles goed gekoppeld is?  2 vd 3 nummer hebben wel toegang tot de diensten, maar ik als administrator van de account niet.

Klantnummer: 620030798

Mvg

Jurgen

 


4 reacties

Iemand van het Proximus forumteam komt hier niet langs tijdens weekends en feestdagen en daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen als ze hier terug de draad opnemen. 

Reputatie 7
Badge +3

@JP76 Indien je dit probleem vandaag nog ondervindt, kan je dit best melden via de shaker (door in de MyProximus app te schudden met het toestel). Dan wordt dit meteen door de juiste dienst onderzocht en opgelost. Groetjes, Antonella

Beste,

 

Ik heb dit zojuist gedaan. Maar ik heb al meer dan 10x gebeld naar de helpdesk en het geraakt niet opgelost. Ook zeggen de medewerkers dat ze terugbellen, maar dus niet en als je aan de lijn hangt, valt de lijn weg en kan je opnieuw beginnen. Ondertussen is dit toch al 3 maanden bezig. daarom via deze weg.

 

mvg

 

J

Reputatie 7
Badge +3

@JP76 Helaas is dit een probleem dat via de klantendienst niet kan worden opgelost. Dit moet bij een specifiek team terecht komen en deze is enkel bereikbaar via de shaker. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Reageer